  • 1. Data: 2009-07-12 15:59:19
    Temat: ACDSee 7.0 vs. zdjęcia w pionie
    Od: "Karol J." <q...@p...ONIET.pl>

    Czy da sie skonfigurować przeglądarkę ACDSee 7.0 tak, aby zdjęcia o
    orientacji pionowej pokazywała ...w orientacji pionowej ?
    Aparat zapisuje ten parametr, PhotoShop odczytuje bez kłopotu (po otwarciu w
    PS zdjęcie wyświetla sie jak trzeba), a to zwierze nie chce.

  • 2. Data: 2009-07-12 16:40:26
    Temat: Re: ACDSee 7.0 vs. zdjęcia w pionie
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    oczywiscie ze tak

    pogrzeb w ustawieniach

    albo na początku po prostu zrób batch rotate - exif

    i po prau minutach nawet setki zdjec na stale ustawione w pionie

    --

    Sebastian

  • 3. Data: 2009-07-12 17:48:49
    Od: "Karol J." <q...@p...ONIET.pl>

    > pogrzeb w ustawieniach
    przejżałem już wszystko z 5 razy...

    > albo na początku po prostu zrób batch rotate - exif
    gdzie tego szukać ?

  • 4. Data: 2009-07-12 18:02:59
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

    > przejżałem już wszystko z 5 razy...

    W ACDSee 5.0 tego nie ma. W wersji 9 jest. Jak jest po drodze nie wiem.

    > gdzie tego szukać ?

    Ctrl-R

  • 5. Data: 2009-07-12 18:33:35
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Czy da sie skonfigurować przeglądarkę ACDSee 7.0 tak, aby zdjęcia o
    > orientacji pionowej pokazywała ...w orientacji pionowej ?

    polecam darmowy XNVIEW - program IMO rewelka

    P.

  • 6. Data: 2009-07-12 19:44:38
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

    > gdzie tego szukać ?

    Obracanie to Ctrl-J

  • 7. Data: 2009-07-12 21:36:39
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Radosny wrote:
    > Obracanie to Ctrl-J

    I ma sobie obracać każde pionowe zdjęcia?
    makabra.

    d.

  • 8. Data: 2009-07-13 05:32:06
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Karol J." <q...@p...ONIET.pl> napisał>>
    albo na początku po prostu zrób batch rotate - exif
    > gdzie tego szukać ?

    tez uzywam tej wersji

    jak zaznaczysz iles tam zdjec, to na gorze pojawi Ci sie ikonka ROTATE
    IMAGES - i tam zaznaczasz exif
    i na stałe masz wszystkie obrócone na trwale, nawet ogladajac na windowsie
    bezposrednio

    --

    Sebastian

  • 9. Data: 2009-07-13 05:33:00
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał

    > I ma sobie obracać każde pionowe zdjęcia?
    > makabra.

    nie recznie, korzystajac z zapisow exif - dwa klikniecia nawet na 1000 zdjec
    i pare minut oczekiwania
    strasznie meczace ;)))

    --

    Sebastian

  • 10. Data: 2009-07-13 05:41:39
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

    > I ma sobie obracać każde pionowe zdjęcia?
    > makabra.

    W trybie miniaturek: Ctrl-A, Ctrl-J, 4, A, Enter.

    Długo trwało?