  • 11. Data: 2009-07-13 05:57:15
    Temat: Re: ACDSee 7.0 vs. zdjęcia w pionie
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Radosny wrote:
    > W trybie miniaturek: Ctrl-A, Ctrl-J, 4, A, Enter.
    > Długo trwało?

    No zajebiście :)
    A wiesz, że są programy co to potrafią obracać tak same z siebie? :)

    ps. nie wierzę że wasz kombajn tego nie potrafi.

  • 12. Data: 2009-07-13 05:59:49
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    basti78 wrote:
    > nie recznie, korzystajac z zapisow exif - dwa klikniecia nawet na 1000
    > zdjec i pare minut oczekiwania
    > strasznie meczace ;)))

    No wyobraź sobie, że zamiast włączać komputer jednym przyciskiem musisz
    użyć ich pięć. I tak zawsze codziennie :)

    d.

  • 13. Data: 2009-07-13 06:47:49
    Temat: Re: Hugin vs. zdjęcia w pionie
    Od: Marx <M...@n...com>

    A tak przy okazji - czy da sie zmusic Hugina aby obracal?
    Marx

  • 14. Data: 2009-07-13 13:21:32
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    basti78 wrote:
    > Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał

    > nie recznie, korzystajac z zapisow exif - dwa klikniecia nawet na
    > 1000 zdjec i pare minut oczekiwania
    > strasznie meczace ;)))

    Nie męczące tylko debilne. Po to jest tam informacja w EXIF dla wyswietlarek
    zeby nie modyfikować oryginalnego zdjecia. Zreszta jak zrobisz to ze
    zdjeciami zapisanymi na np. CD/DVD?

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 15. Data: 2009-07-13 13:23:03
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Radosny wrote:

    > W trybie miniaturek: Ctrl-A, Ctrl-J, 4, A, Enter.
    > Długo trwało?

    Teraz wymnóż sobie ten nikly czas razy ilosc zdjec pionowych. No i
    zaproponuj cos dla zdjec archiwizowanych kiedy na nosnikach typu CD/DVD.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 16. Data: 2009-07-13 13:28:38
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> napisał
    > Nie męczące tylko debilne. Po to jest tam informacja w EXIF dla
    > wyswietlarek zeby nie modyfikować oryginalnego zdjecia. Zreszta jak
    > zrobisz to ze zdjeciami zapisanymi na np. CD/DVD?

    nigdy nie ogladam zdjec bezposrednio z plyty
    nikt nikogo nie zmusza do ACDSee 7.0 za 20 pln
    mozna kupic nowszą wersje ktora robi to automatycznie
    albo przesiasc sie na inny zachwalany program freewarowy
    mi pasuje akurat ten i dla mnie to nie jest problem
    autor pytal to podaje recepte

    --

    Sebastian

  • 17. Data: 2009-07-13 14:09:41
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    basti78 wrote:
> [...]

    > albo przesiasc sie na inny zachwalany program freewarowy
    > mi pasuje akurat ten i dla mnie to nie jest problem

    Ahaaaaa... czyli jednym słowem ACDSee 7 nie ma opcji wyświetlania zdjęć z
    uwzględnieniem informacji o poprawnym obróceniu zdjęcia zawartej w Exifie?

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 18. Data: 2009-07-14 06:15:04
    Od: Marx <M...@n...com>

    Mikolaj Tutak pisze:
    > Ahaaaaa... czyli jednym słowem ACDSee 7 nie ma opcji wyświetlania zdjęć
    > z uwzględnieniem informacji o poprawnym obróceniu zdjęcia zawartej w
    > Exifie?

    a jakie to ma znaczenie, skoro FastStone za darmo to ma?
    Marx

  • 19. Data: 2009-07-14 08:56:21
    Od: Piotr <p...@g...com>

    On 12 Lip, 17:59, "Karol J." <q...@p...ONIET.pl> wrote:
    > Czy da sie skonfigurować przeglądarkę ACDSee 7.0 tak, aby zdjęcia o
    > orientacji pionowej pokazywała ...w orientacji pionowej ?
    > Aparat zapisuje ten parametr, PhotoShop odczytuje bez kłopotu (po otwarciu w
    > PS zdjęcie wyświetla sie jak trzeba), a to zwierze nie chce.

    DObrze Ci kolega odpisał. Otwierasz całą galerię zdjęc wciskasz Ctrl+J
    i obracasz automatycznie na bazie danych z EXIFA - jest tam taka
    opcja.

    Pozdro

    Piotr

  • 20. Data: 2009-07-14 19:37:40
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> napisał
    > Ahaaaaa... czyli jednym słowem ACDSee 7 nie ma opcji wyświetlania zdjęć z
    > uwzględnieniem informacji o poprawnym obróceniu zdjęcia zawartej w Exifie?

    raczej nie ma
    tylko czy to wada czy nie - to juz akurat subiektywne odczucie kazdego
    gdy posiadałem nowszą wersje ktora to robiła, wyłączyłem tą funkcję
    jedni to lubią, drudzy nie

    --

    Sebastian