  • Data: 2006-08-12 14:50:57
    Temat: Re: AC-X
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <ebko83$sik$1@atena.e-wro.net> Tomasz Paszkowski napisał(a):

    > wszystkich, bo z punktu widzenia tych operatorów jesteś zwykłym klientem
    > ATMAN-a.
    aa...
    warto wiedzieć :)
    czyli - "wszyscy operatorzy krajowi poza tpsa" oznacza klientów atmanu i
    tych co się z nimi peerują?

    el_d.jpg)

    > jeżeli chcesz dedykowany kanał np: do Teli,Level3 czy do jednego z warszawskich
    > ixów.
    co takiego warszawskie ixy mogą więcej zaoferować poza "wszyscy
    operatorzy krajowi poza tpsa"?

    > zapewne w TKTelekomie lub tam gdzie jest CDP.
    no... ale gdzie jest w Poznaniu? ;)
    Nic, skontaktuję się z nimi :)

    > tak, ja i jest super bo dostajesz na dziendobry 3k prefiksów :-)
    dałbyś rade wystawić gdzieś/podesłać? :)

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    PLD Linux Developer HomePage: http://aramin.net/