  • Data: 2006-08-14 12:08:16
    Temat: Re: AC-X
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wlasnie sprawdziłem co dostaje od pioniera (via silweb) - 2019 prefixów,
    oczywiście część z nich mam również przez WIX/PL-IX i tam jest większy
    localpref.

    > na oucie dokarmaim p2p w polsce (szczególnie neostrady i iDSLe) co stanowi
    > ponad 70 % ruchu. Natomiast na inie z polski mam tylko okolo 40% ruchu.

    no wlasnie...

    zastanawiam się nad tym, za ile taka telia sprzedała by mi tpnet ;-)
    Chodzi mi tylko i wyłącznie o tpnet, czyli oni łykają mojego ASa na routerze
    do którego ma styk tpnet
    i tylko tpsie go wysyłają. A mi wysyłają tylko 5617 i to co za nim od tp
    dostają.

    Ciekawe po ile by to sprzedali ;-) obecnie interes niezły - płaca obie
    strony

    Marcin