  • Data: 2006-08-14 11:27:46
    Temat: Re: AC-X
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tych prefiksow jest wiecej
    >
    > 82.143.x.x 4 15851 274127 211132 57945504 0 0 5d00h 2619

    > nie sprawdzalem, ale np do 7thguard.net ruch odemnie idzie via pionier

    no ok, a jak bardzo skoczył Ci ruch po dołożeniu reszty prefixów do 3k ?

    > Jak chcesz to moge wystawic to co dostaje do pioniera w jakims pliku.

    styk z pionierem mam via silweb więc teoretycznie mogę sprawdzić co dostaję
    zza pioniera, zerkne sobie przy okazji.

    tak btw, atman był miły i zestawił mi przed chwilą peering w wix:
    195.85.195.8 4 24748 740 157 0 0 0 01:16:48 1297

    i poszło mi troche ponad 3Mbit up i podobnie down.

    Coś odnoszę wrażenie, że jednak zagranica to jest spokojnie 60% łącza jak
    nie więcej...

    Marcin