  • Data: 2006-08-13 13:12:05
    Temat: Re: AC-X
    Od: Tomasz Paszkowski <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <s...@u...aramin.one.pl> Andrzej 'The Undefined'
    Dopierała napisał(a):

    > warto wiedzieć :)
    > czyli - "wszyscy operatorzy krajowi poza tpsa" oznacza klientów atmanu i
    > tych co się z nimi peerują?

    tak

    > co takiego warszawskie ixy mogą więcej zaoferować poza "wszyscy
    > operatorzy krajowi poza tpsa"?

    jak juz pisalem telia,level3,d-tag czy tpnet oczywiscie w cenach nie osiagalnych
    w innych miejsach w polsce dla zwyklych uczestnikow rynku tele.
    > dałbyś rade wystawić gdzieś/podesłać? :)

    no wlasnie na chwile obecna jest tego:

    193.111.36.21 4 24748 180926 126518 15697415 0 0 4d02h 1451

    a te 3k prefiksow wynikalo z tego ze na poczatku wysylali wszystko co
    dawalo pol34/pionier (razem z zasobami zagranicznymi) a teraz daja tylko polskie
    zasoby pioniera. Nie zauwazylem zmiany :(

    --
    Asterisk + SS7 - instalacja i konfiguracja