eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleABS - czym się różni nowy od starego?Re: ABS - czym się różni nowy od starego?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "FanTomas" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: ABS - czym się różni nowy od starego?
    Date: Sat, 18 Dec 2010 20:45:46 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 22
    Message-ID: <iej30n$uos$1@news.onet.pl>
    References: <iefftd$i7$1@news.onet.pl> <iefkf3$d3i$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <iefm53$3mn$1@news.onet.pl> <iegm0m$ks7$1@news.onet.pl>
    <iegm9i$g1l$1@inews.gazeta.pl> <iegpf5$12e$1@news.onet.pl>
    <iegqlq$4nv$1@news.onet.pl>
    <a...@q...googlegroups.com>
    <iehsqf$tt9$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ams173.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1292701528 31516 83.26.74.173 (18 Dec 2010 19:45:28 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Dec 2010 19:45:28 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 101218-0, 2010-12-18), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:633418
    [ ukryj nagłówki ]

    > Czy ABS skraca drogę hamowania? JASNE, ŻE TAK! Dlaczego? Bo prawie żaden
    > kierowca nie potrafi ot tak zahamować na granicy przyczepności. Każda
    > nawierzchnia, każde warunki pogodowe - zmieniają tę granicę. Do tego
    > dochodzi stres - bo hamowania awaryjnego nie robi się bez powodu. Co
    > więcej - ABS kontroluje każde koło niezależnie - a tego nie da się zrobić
    > "ręcznie". W ostateczności - 99% kierowców zahamuje gorzej od ABSu. Pod
    > jednym warunkiem - że umieją tego ABSu używać. Jak? -Cisnąć pedał na
    > maksa.


    nie wiem jaki ty masz abs ale jak pracowałem 2 lata temu w oplu to abs
    działa w ten sposob ze owszem-kontrola wszystkich kól ale jak ktores wpada w
    zablokowanie to abs odpuszcza cisnienie w całym układzie. pozostałe koła na
    chwilkę równiez NIE chamuja.
    ABS zawsze wydłuza droge hamowania. Dla majsterkowiczów chcacych sobie
    wyłaczac ABS: panowie wystarczy zrobic odejscie z jednego czujnika do kabiny
    i tam zwyczajny wyłacznik. to działa. komputer absu kiedy widzi jeden
    czujnik zepsuty od razu wyłacza działanie całego układu i auto jezdzi z
    klasycznym układem bez abs-u.to taka symulacja awarii jednego czujnika.
    pozdro


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: