eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleABS - czym się różni nowy od starego? › Re: ABS - czym się różni nowy od starego?
  • Data: 2010-12-18 19:45:46
    Temat: Re: ABS - czym się różni nowy od starego?
    Od: "FanTomas" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Czy ABS skraca drogę hamowania? JASNE, ŻE TAK! Dlaczego? Bo prawie żaden
    > kierowca nie potrafi ot tak zahamować na granicy przyczepności. Każda
    > nawierzchnia, każde warunki pogodowe - zmieniają tę granicę. Do tego
    > dochodzi stres - bo hamowania awaryjnego nie robi się bez powodu. Co
    > więcej - ABS kontroluje każde koło niezależnie - a tego nie da się zrobić
    > "ręcznie". W ostateczności - 99% kierowców zahamuje gorzej od ABSu. Pod
    > jednym warunkiem - że umieją tego ABSu używać. Jak? -Cisnąć pedał na
    > maksa.


    nie wiem jaki ty masz abs ale jak pracowałem 2 lata temu w oplu to abs
    działa w ten sposob ze owszem-kontrola wszystkich kól ale jak ktores wpada w
    zablokowanie to abs odpuszcza cisnienie w całym układzie. pozostałe koła na
    chwilkę równiez NIE chamuja.
    ABS zawsze wydłuza droge hamowania. Dla majsterkowiczów chcacych sobie
    wyłaczac ABS: panowie wystarczy zrobic odejscie z jednego czujnika do kabiny
    i tam zwyczajny wyłacznik. to działa. komputer absu kiedy widzi jeden
    czujnik zepsuty od razu wyłacza działanie całego układu i auto jezdzi z
    klasycznym układem bez abs-u.to taka symulacja awarii jednego czujnika.
    pozdro


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: