  • Data: 2010-12-18 19:16:20
    Temat: Re: ABS - czym się różni nowy od starego?
    Od: jeDrASS <b...@u...gov> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-12-18 00:40, AZ wrote:

    > Żeby Cię kiedyś to zaufanie do ABS na motocyklu nie zgubiło (w
    > samochodzie mniejsze szanse), bo jeszcze pomyśliśz, że zawsze, w
    > każdym złożenie i wszędzie na każdej nawierzchni możesz sobie wciskać
    > klamkę do woli...

    ABS nie zastąpi myślenia.. trzeba też być świadomym jego działania.. ale
    zapewniam Cię, że z ABSem zdecydowanie zdrowiej..
    Miałem moto bez i mam z.. TO działa :-)
    klasyczny przypadek lekko za szybko leciałem i delikatnie skręcony przód
    wyjazd gościa z boku i pomimo tego że widziałem go lekko dotknąłem klami
    i gleba bo parę centymetrów wcześniej asfalt suchy jak pieprz,a tu
    odrobina szlamu na drodze, w podobnej sytuacji z ABSem spokojnie
    hamowałem to tylko lekko dupa pojechała do góry jak ponownie wpadłem na
    dobrą nawierzchnię.. cóż aprilką można zrobić stoppie z ABSem :-D

    --
    jeDrASS