eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleABS - czym się różni nowy od starego? › Re: ABS - czym się różni nowy od starego?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    ews2.glorb.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl
    !unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.
    POSTED!not-for-mail
    From: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    References: <iefftd$i7$1@news.onet.pl> <iefkf3$d3i$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <iefm53$3mn$1@news.onet.pl> <iegm0m$ks7$1@news.onet.pl>
    <iegm9i$g1l$1@inews.gazeta.pl> <iegpf5$12e$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <iegpf5$12e$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: ABS - czym się różni nowy od starego?
    Date: Sat, 18 Dec 2010 12:36:21 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Lines: 31
    Message-ID: <4d0c9cb4$0$27034$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.91.80
    X-Trace: 1292672180 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27034 83.20.91.80:62761
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:633400
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Alex D. B." <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:iegpf5$12e$...@n...onet.pl...
    > niestety (mam abs z 2007) praktyka jest taka, za zanim zaczne plynac, abs
    > robi mi masaz stopy z niemal zerowa skutecznoscia.

    W puszce rozumiem?

    > za chwile oddaje fure na warsztat, i zrobie to co z czujnikiem pasow -
    > kaze zrobic obejscie.
    > jeszcze przecwicze sprawe, ale na 90% to dobry pomysl - abs jest
    > generalnie ok, ale w okreslonych sytuacjach jest bardzo nie-ok.

    Ja mam zrobiony pzelacznik pociagniety ze skrzynki bezpiecznikow. Nie w
    kazdym aucie sie da (komputer czuwa), ale u mnie dziala ok.

    Mam problem kolo domu - piach, zwir etc. +wertepy i komputer sie kompletnie
    gubi. Drugie miejsce to kostka brukowa pod robota - wertepy i jak popada
    deszcz to tez ABS calkowicie odpuszcza hamowanie.

    Natomiast na oblodzonej drodze nie wylaczam, bo nie dawno nie spotkalem
    drogi, ktora by byla calkowicie oblodzona bez chociazby placka piasku, czy
    kawalka zmrozonego sniegu. Wciskam na maxa i staram sie zjechac kolami na
    gorke (miedzy koleinami oraz kawalek na pobocze) i mam mozliwosc skrecania z
    jednoczesnym wytracaniem predkosci. Bez ABSu musialbym odpuscic hamowanie,
    zjechac w bok i hamowac ponownie. W 99% przypadkow mi by to zajelo wiecej
    miejsca niz z ABSem.

    --
    pzdr:
    Ivam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: