eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleABS - czym się różni nowy od starego?Re: ABS - czym sie ró?ni nowy od starego?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: ABS - czym sie ró?ni nowy od starego?
    Date: Tue, 21 Dec 2010 12:13:25 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN
    Lines: 23
    Message-ID: <ieq5l5$165$13@node1.news.atman.pl>
    References: <iefftd$i7$1@news.onet.pl> <iefkf3$d3i$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <iefm53$3mn$1@news.onet.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <iefns6$rjl$1@news.onet.pl> <iefor4$t12$1@inews.gazeta.pl>
    <iejgce$fj5$1@news.onet.pl> <ieo2vc$mmm$1@inews.gazeta.pl>
    <ieq2k8$1t1$1@news.onet.pl> <ieq2r6$165$5@node1.news.atman.pl>
    <ieq4fm$88r$1@news.onet.pl> <ieq5af$2a4$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 85-222-103-164.home.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1292933605 1221 85.222.103.164 (21 Dec 2010 12:13:25
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Dec 2010 12:13:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:633615
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-12-21, de Fresz <d...@N...pl> wrote:
    >
    > Większość i instruktorów i doświadczonych motocyklistów ma jedno zdanie
    > na ten temat: nie hamować ostro w złożeniu, kropka. Opony mają limit
    > przyczepności i już złożenie moze dojść blisko jego granic. Zalecana
    > technika to wyprost-hebel-ponowne złożenie. I obecność bądź brak ABSu
    > zupełnie NIC tu nie zmienia. Owszem, są opracowywane systemu
    > przeciwdziałania uślizgowi bocznemu (BMW już to zdaje się montuje), ale
    > dopóki się nie upowszechnią i nie będzie jasnych przesłanek (czytaj:
    > życiowych testów) na dowód że to naprawdę działa, lepiej jest
    > się stosować do starych, sprawdzonych metod.
    >
    Ja bym jeszcze dodal ze czesto hamowanie w zakretach to jest reakcja
    psychiki na zblizanie sie do krawedzi jezdni co automatycznie probujemy
    zmienic hamujac co powoduje jeszcze wieksze "wynoszenie" bo hamowanie
    w zakrecie prostuje motocykl. Bardzo czesto zamiast hamowac wystarczy sie
    mocniej zlozyc. Moje walki z ta blokada na torze skonczyly sie tym, ze
    ani zlozyc sie juz bardziej nie dalo ani nie bylo miejsca na hamowanie
    i zostala jazda 120km/h po trawie ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: