-
Data: 2010-12-21 20:19:43
Temat: Re: ABS - czym sie ró?ni nowy od starego?
Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia 21.12.2010 Tytus z fabryki <t...@g...pl> napisał/a:
> Siemka
>
> *** "kakmar"
> Tak ci?gle hamuj?c sk?adaj? sie w zakrety, a to co? dziwnego jest?
>
> Popatrz dobrze na moment zmiany hamowania na naped.
Ale ja chciałem się czegoś dowiedzieć o nowym ABS, ale OK.
Niestety, sam nie ogarniam tego żeby tak w odpowiednim miejscu i czasie
odpuścić klamkę i dać w palnik na wyjściu. Ale coś spróbuję napisać.
> Hamowanie w zakrecie konczy sie wyprostowaniem moto i zakretu.
No nie wydaje mi się żeby można było tak jednoznacznie to ująć. Może się tak
skończyć, ale nie musi, wszystko zależy od sprzętu i kierownika.
> A tzw
> przepalowanie zakretu to wlasnie nie wyczucie przejscia z hamowania na naped
> moze tez skutkowac slizgiem przodu :).
Może, zbyt szybkie puszczenie klamki powoduje uciekanie (no bardziej chwilową
niestabilność) przodu.
> Moto torowe maja tak minimalne skoki zawiechy ze to przejscie jest bardzo
> trudne do wylapania ale tylko amatorzy (albo mistrze nad mistrze) zapinaja
> naped juz w zakrecie.
Ale o co chodzi z tym zapinaniem napędu? O pracę sprzęgłem? Jeździ ktoś na
wciśniętym sprzęgle po zakrętach?
> A jazda z napedem i wcisnietym hamulcem zwykle sie zle
> konczy :).
Ale naprawdę chyba nie rozumiem. Czy masz na myśli hamowanie tylnego koła w
zakręcie przez silnik po redukcji? Czy uślizg po daniu w palnik na wyjściu?
Obie sytuacje są bardzo wymagające dla kierownika, chcesz szybko, ryzykujesz.
Niektóre sprzęty mają też odpowiednie techniczne wspomagacze dla kierownika
jak sprzęgła antyhoppingowe i TC.
> Zadziala i w wielu przypadkach pomoze zwlaszcza niedoswiadczonym kierowcom.
> Na pewno ten C-ABS zrobi to lepiej niz ten stary. Ale nie zwolni kierowcy z
> myslenia, a tak czesto kierowcy go odbieraja
>
Ale czy to znaczy że ten stary był po prostu bardzo słaby, a ten nowy jest
tylko trochę lepszy?
--
kakmaratgmaildotcom
Następne wpisy z tego wątku
- 22.12.10 07:28 Kamil Nowak 'Amil
- 22.12.10 08:46 duddits
- 22.12.10 09:44 de Fresz
- 22.12.10 09:47 de Fresz
- 22.12.10 10:25 kakmar
- 22.12.10 11:22 Budyń
- 22.12.10 11:58 Tytus z fabryki
- 22.12.10 12:26 Tytus z fabryki
- 22.12.10 09:17 Michał V-R
- 22.12.10 19:53 Kuczu
- 22.12.10 23:43 marider
- 23.12.10 00:03 AZ
- 23.12.10 08:35 Tytus z fabryki
- 23.12.10 10:53 de Fresz
- 23.12.10 11:46 Marcin N
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe