    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: A2 podwyżka i nowe bramki
    Date: Fri, 18 Jan 2013 15:52:24 +0100

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-01-18 13:18, J.F pisze:

    >A to się da zabronić? Robi się model XXX-PL i XXX-DE - to przecież
    >różne
    >produkty są :-P

    Mozna, ale nie mozna:
    a) zabronic jakiemus handlowcowi kupic hurtem w polsce i sprzedac w
    niemczech,
    b) napisac w umowie z handlowcem ze on ma to sprzedawac klientom po
    cenie X,
    c) sprzedac handlowcowi pod warunkiem ze on tego nie wywiezie do
    Niemiec ... choc tu nie jestem taki pewny,
    d) jesli chodzi konkretnie o samochody, to jest jakis unijny wymog ze
    cena netto we wszystkich krajach UE ma byc taka sama.
    Nie do konca realizowany, ale KE straszy karami ...

    > No i zawsze mozesz sprawdzic cene Chryslera w Europie i w USA.
    >Wpisałem chrysler.pl, to mi wyszła Lancia, a Lancia to Włochy, a
    >Włochy
    >to Fiat, a Fiat to maluch, an którym prawo jazdy robiłem, czyli w
    >życiu
    >bym nie kupił Chryslera ;-)

    Akurat myslalem o modelu 300/C//M, ktory w europie byl kreowany na
    luksusowa limuzyne i stosowna do tego cene, a w USA ... $40k czy jakos
    tak ..

    J.