  • 51. Data: 2014-08-08 09:59:29
    Temat: Re: A1 w weekendy sierpniowe za darmo
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Demonizujesz.
    > Przy promocjach tez masz rozpierduche? Zwykłe losowanie nagród.

    Nigdy nie widziałeś co się dzieje przy otwarciu nowego marketu jak są
    "promocje" albo nawet "fribiki"?

  • 52. Data: 2014-08-08 10:09:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik BaX m...@m...com ...

    > Nigdy nie widziałeś co się dzieje przy otwarciu nowego marketu jak są
    > "promocje" albo nawet "fribiki"?

    Za 10zl? Nie, nie widziałem.

  • 53. Data: 2014-08-08 10:19:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-08 09:59, BaX wrote:

    > Nigdy nie widzia?e? co sie dzieje przy otwarciu nowego marketu jak s?
    > "promocje" albo nawet "fribiki"?

    No dobra - ale czego się spodziewasz - że ktoś stanie przed szlabanem i
    będzie czekał aż zrobi się za nim korek i podniosą? Że ktoś wyjdzie z
    samochodu i zacznie prać obsługę, że ktoś szlaban staranuje?

    Skoro teraz takie rzeczy się nie dzieją mimo godziny stania przed
    bramką, to skąd taki pesymizm? Zreszta na bramkach to chyba dobry
    monitoring mają, więc nie ma co zadymy szukać, bo cię znajdą.

    Shrek.

  • 54. Data: 2014-08-08 11:00:41
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > No dobra - ale czego się spodziewasz - że ktoś stanie przed szlabanem i
    > będzie czekał aż zrobi się za nim korek i podniosą? Że ktoś wyjdzie z
    > samochodu i zacznie prać obsługę, że ktoś szlaban staranuje?

    Ale podałem prosty przykład, stajesz w kolejce, za tobą ustawiają się
    samochody, dojeżdzasz do bramki, a tu przed nosem się zamyka bo akurat w tej
    chwili jednego auta brakuje żeby była otwarta, już nie wspomnie o tym, że na
    danym ciągu do konkretnej bramki by brakło i reszta bramek pozostała by
    otwarta. Sam bym się wkurwił gdyby obok mnie przez bramke przejechały auta,
    a ja bym już stał i musiał płacić.

  • 55. Data: 2014-08-08 14:37:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-08 11:00, BaX wrote:

    > Ale poda?em prosty przyk?ad, stajesz w kolejce, za tob? ustawiaj? sie
    > samochody, doje?dzasz do bramki, a tu przed nosem sie zamyka bo akurat w tej
    > chwili jednego auta brakuje ?eby by?a otwarta, ju? nie wspomnie o tym, ?e na
    > danym ci?gu do konkretnej bramki by brak?o i reszta bramek pozosta?a by
    > otwarta. Sam bym sie wkurwi? gdyby obok mnie przez bramke przejecha?y auta,
    > a ja bym ju? sta? i musia? p?aciae.

    No dobra - wkurwiłbyś się i co dalej - przestałbyś na Tuska głosować czy
    zdemolował punkt poboru opłat? Ludzie są wkurwieni jak muszą godzinę
    stać i żadnych zadym nie ma.

    A jak się zamyka przejazd kolejowy akurat przed tobą? A jak akurat
    ciebie policja zatrzyma do kontroli? A jak na darmowym parkingu akurat
    ostatnie miejsce zajmie koleś, którego na poprzednim skrzyżowaniu
    wpuściłeś? A jak ktoś zabierze ostatnią parę Croksów z Lidla? A jak
    ktoś przelicytuje cię na Allegro? No i co z tego?

    Wolisz stać w korku i zapłacić, niż nie stać w korku i zapłacić? :P

    Shrek.

  • 56. Data: 2014-08-08 14:59:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Wolisz stać w korku i zapłacić, niż nie stać w korku i zapłacić? :P

    Standardowy syndrom psa ogrodnika.
    Jak wszyscy stoją to idzie to znieść.
    Ale jak jedziemy płynnie ale ja musze zapłacic a auto obok nie to
    jużtragedia...

  • 57. Data: 2014-08-08 15:29:24
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > No dobra - wkurwiłbyś się i co dalej - przestałbyś na Tuska głosować czy
    > zdemolował punkt poboru opłat? Ludzie są wkurwieni jak muszą godzinę stać
    > i żadnych zadym nie ma.

    Tusk zniesieniem opłat na A1 żeby słoikom umożliwić wyjazd nad morze narobił
    sobie więcej złego niż dobrego. Realizacja poboru opłat tylko w przypadku
    zakorkowania bramek jest logistycznie nie do przeprowadzenia i sama w sobie
    jest absurdalna.

> [...]
    > na Allegro? No i co z tego?
    >
    > Wolisz stać w korku i zapłacić, niż nie stać w korku i zapłacić? :P

    A kto powiedział, że nie będzie problemów z przejazdem nawet przy otwartych
    bramkach?

  • 58. Data: 2014-08-08 15:32:52
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Standardowy syndrom psa ogrodnika.
    > Jak wszyscy stoją to idzie to znieść.
    > Ale jak jedziemy płynnie ale ja musze zapłacic a auto obok nie to
    > jużtragedia...

    Ale wytłumacz logicznie dlaczego z dwóch aut jedno ma płacić, a drugie nie?
    Pojadą w tym samym czasie różnymi drogami czy jak?

  • 59. Data: 2014-08-08 16:14:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-08 15:32, BaX wrote:

    > Ale wyt?umacz logicznie dlaczego z dwóch aut jedno ma p?aciae, a drugie nie?

    Wytłumacz logicznie dlaczego jak jeden ma zielone światło to inny ma
    czerwone - dyskryminacja, też powinien mieć zielone!!!

    > Pojad? w tym samym czasie ró?nymi drogami czy jak?

    A jak kupię bilet lotniczy i zabraknie miejsca w turystycznej, to jak
    mnie posadzą w bussines to dobrze, czy powinniśmy razem z tym co ma
    pretensje zostać na lotnisku?

    Shrek.

  • 60. Data: 2014-08-08 16:20:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-08 15:29, BaX wrote:

    > Tusk zniesieniem op?at na A1 ?eby s?oikom umo?liwiae wyjazd nad morze narobi?
    > sobie wiecej z?ego ni? dobrego.

    Taki już los premiera - co by nie zrobił, to źle;)

    > A kto powiedzia?, ?e nie bedzie problemów z przejazdem nawet przy otwartych
    > bramkach?

    A kto powiedział, że będą? Masz wątpliwości, że akurat na autostradzie
    bramki są elementem najbardziej ograniczającym przepustowość? Jest
    możliwe, że korki zrobią się przy zjazdach, ale raczej będą mniejsze -
    pożyjemy zobaczymy.

    Shrek.