  • 41. Data: 2014-08-07 17:22:28
    Temat: Re: A1 w weekendy sierpniowe za darmo
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 7 Aug 2014 17:05:54 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Bo są w rękach prywatnych.

    A A1 nie?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 42. Data: 2014-08-07 18:15:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    valid...
    Hello jerzu,
    >Bo są w rękach prywatnych.

    RoManie - u nas jest juz wszystko, w tym mieszanka.

    kawalek A2 i kawalek A1 jest poza zasiegiem, no i kawalek A4,
    aczkolwiek tam finanse chyba jednak inne, wiec i na granicach zasiegu.

    J.

  • 43. Data: 2014-08-07 18:47:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Thursday, August 7, 2014, 5:22:28 PM, you wrote:

    > A A1 nie?

    A nie wiem :( Sądziłem, że państwowa.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 44. Data: 2014-08-07 18:57:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik BaX m...@m...com ...

    > No i to masz najlepszy powód do rozpierduchy na bramkach.

    Demonizujesz.
    Przy promocjach tez masz rozpierduche? Zwykłe losowanie nagród.

  • 45. Data: 2014-08-07 19:10:45
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 7 Aug 2014 18:47:25 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >A nie wiem :( Sądziłem, że państwowa.

    No właśnie nie jest, stąd moje zdziwienie że tak szybko udało się
    dogadać ministrowi z koncesjonariuszem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 46. Data: 2014-08-07 20:09:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik jerzu t...@i...pl ...

    > No właśnie nie jest, stąd moje zdziwienie że tak szybko udało się
    > dogadać ministrowi z koncesjonariuszem.

    Gdzies czytałem ze jednak panstwowa.
    Koncesjonariusz dostaje 1,3mld na zapewnienie utrzymania.
    A cała kasa z przejazdów ląduje w budzecie drogowym.

    W sumei w tym kontekscie to nic dziwnego, ze koncesjonariuszowi nie zalezy
    na tym, aby ponosic koszty i zwiekszac przejezdnosc.

    Nie wiem na ile te informacje są wiarygodne - czytałem o tym bodaj na
    polityce wiec... ;-)

  • 47. Data: 2014-08-07 22:10:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@p...pl.in
    valid...

    > Bo są w rękach prywatnych.

    Tak jak A1, albo mniej.

  • 48. Data: 2014-08-07 22:10:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .pl...
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup
    valid...
    > Hello jerzu,
    >
    > RoManie - u nas jest juz wszystko, w tym mieszanka.
    >
    > kawalek A2 i kawalek A1 jest poza zasiegiem,

    Który kawałek A1?

  • 49. Data: 2014-08-08 00:52:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 7 Aug 2014, Budzik wrote:

    > Użytkownik BaX m...@m...com ...

    > Demonizujesz.
    > Przy promocjach tez masz rozpierduche?

    Zależy od skali (promocji).
    Przy jakichś szczególnie superhiper, czyli nie polegających na
    "promocji 50%" po uprzednim podniesieniu ceny o 30% to tak, owszem,
    jakieś połamane kończyny się zdarzały.

    pzdr, Gotfryd

  • 50. Data: 2014-08-08 05:59:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > Zależy od skali (promocji).
    > Przy jakichś szczególnie superhiper, czyli nie polegających na
    > "promocji 50%" po uprzednim podniesieniu ceny o 30% to tak, owszem,
    > jakieś połamane kończyny się zdarzały.

    Ale przy walce o uczestnictwo a nie przy narzekaniu ze on sie załapał a ja
    nie.
    Ale: tu mówimy o promocji na masło i mleko a nie o telewizorze...