  • 61. Data: 2014-08-08 16:59:39
    Temat: Re: A1 w weekendy sierpniowe za darmo
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik BaX m...@m...com ...

    > Ale wytłumacz logicznie dlaczego z dwóch aut jedno ma płacić, a drugie
    > nie? Pojadą w tym samym czasie różnymi drogami czy jak?

    Szczęscie... Jeden miał szczescie być zwolnionym z opłaty, drugi nie. I
    tyle. Ja nie pojade tamtedy w ogole a pomimo tego promocja jest
    organizowana z moich podatków. To tez w pewnym sensie niesprawiedliwe ale
    tak to juz jest.

  • 62. Data: 2014-08-08 16:59:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik BaX m...@m...com ...

    > Tusk zniesieniem opłat na A1 żeby słoikom umożliwić wyjazd nad morze
    > narobił sobie więcej złego niż dobrego. Realizacja poboru opłat tylko
    > w przypadku zakorkowania bramek jest logistycznie nie do
    > przeprowadzenia i sama w sobie jest absurdalna.

    A, czyli sprawa nie jest logistyczna a polityczna?
    To moze lepiej na polityke.
    A tutaj mógłbys odpowiedzieć na pytanie dotyczące problemu
    logistycznego...?

    > A kto powiedział, że nie będzie problemów z przejazdem nawet przy
    > otwartych bramkach?

    Ale to znowu nie jest odpowiedz na zadane pytanie...

  • 63. Data: 2014-08-18 11:16:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-08-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To jest bardzo dobre rozwiązanie (pomijajac samą idiotyczność bramek).
    > Należy narysować 200-300metrów przed bramkami linię i automagicznie
    > otwierać bramki jak kolejka tam dociera. Oczywiście koncesonariuszom
    > nikt ekstra za to nie dopłaca. Po kilku miesiącach sami zadbają o to,
    > żeby bramki miały odpowiednią przepustowość;)

    A kierowcy beda dbali o to by zawsze korek byl za ta linie ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 64. Data: 2014-08-18 11:35:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-08-06, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik fifak f...@o...pl ...

    > Oczywiście.
    > Ale czy to zły ruch? Czy było inne, krótkoterminowe rozwiazanie?

    Bo to populizm. W czwartek mijalem przed Zagrzebiem w Chorwacji korek
    na pare kilometrow do bramek z placeniem a dalej drugi podobnej dlugosci
    do bramek z bilecikami i jakos nikt ich nie otwieral z tego powodu.
    Zdziwilem sie tylko, czemu tak malo osob korzystalo z bramek bezobslugowych
    bo tam kolejka miala 2-3 samochody.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 65. Data: 2014-08-18 11:59:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AZ a...@g...com ...

    > A kierowcy beda dbali o to by zawsze korek byl za ta linie ;-)

    W jaki sposób?
    Rozmnożą się?

  • 66. Data: 2014-08-18 12:01:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-08-18, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > W jaki sposób?
    > Rozmnożą się?

    Beda dojezdzac do bramek z 50 metrowymi odstepami? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 67. Data: 2014-08-18 12:32:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AZ a...@g...com ...

    > Bo to populizm.

    Oczywiście.
    Ale czy to coś złego w kontekscie tak absurdalnej sytuacji jak stanie na
    autostradzie w godzinnym czy dwugodzinnym korku?
    W imie czego to stanie?

> [...]
    > na pare kilometrow do bramek z placeniem a dalej drugi podobnej
    > dlugosci do bramek z bilecikami i jakos nikt ich nie otwieral z tego

    I mówisz ze problem jest u nas a nie u nich...?
    Hmm...

  • 68. Data: 2014-08-18 12:38:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-08-18, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Oczywiście.
    > Ale czy to coś złego w kontekscie tak absurdalnej sytuacji jak stanie na
    > autostradzie w godzinnym czy dwugodzinnym korku?

    Tak, bo placa za to wszyscy.

    > W imie czego to stanie?

    Braku myslenia? Jak jade w trase to mysle ktoredy pojechac by gdzies nie
    utknac.

    > I mówisz ze problem jest u nas a nie u nich...?
    > Hmm...

    Poki placa za to wszyscy to tak - jest to problem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 69. Data: 2014-08-18 12:49:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AZ a...@g...com ...

    > Beda dojezdzac do bramek z 50 metrowymi odstepami? ;-)

    Wtedy nie stworzy się korek...

  • 70. Data: 2014-08-18 13:59:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AZ a...@g...com ...

    > Tak, bo placa za to wszyscy.

    Jak sie buduje drogi to tez płacą za to wszyscy.
    Chociaz nie wszystkimi jezdzisz.
    Twój argument to rowniez populizm. Na tym własnie polega budzet ze płacą
    wszyscy i potem finansuje sie to i owo.

    > Braku myslenia? Jak jade w trase to mysle ktoredy pojechac by gdzies
    > nie utknac.

    Ale po co kombinowac.
    Jest swietna droga, szybka, bezpieczna. Po co wysyłac ludzi na droge o
    nizszym standardzie? Zeby kilku sie zabiło?
    IMO to powinno byc ogólne prawo - jeżeli na autostradzie płatnej pojawia
    sie korek na bramce - firma pobierajaca oplaty ma obowiazek otworzyc bramki
    i korek zlikwidować.
    Szybko by sie okazało, czy da sie stworzyc wydolny system płatnosci.
    A jakby sie okazało, ze na prywatnych odcinkach sie da, to wtedy
    wymagalibyśmy tego samego na panstwowych odcinkach.
    A jak sie nie da - trudno - czesc trzeba przepuscic gratis.

    > Poki placa za to wszyscy to tak - jest to problem.

    Rozumiem ze celowo chorujesz, zeby kasa płacona na służbe zdrowia nie
    uciekała ci bokiem? ;-)