  • 1. Data: 2014-08-06 11:56:14
    Temat: A4 Kat - Krak, sobota - omijac?
    Od: a...@g...com

    Prosba do uzywajacych czesciej...
    czeka mnie wycieczka do Krakowa z Katowic w sobote w porze porannej 'tam', w porze -
    po 17tej - nazad - leciec A4 czy omijac?
    Ile sie na bramach postoi?
    thx

  • 2. Data: 2014-08-06 13:48:17
    Temat: Re: A4 Kat - Krak, sobota - omijac?
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu środa, 6 sierpnia 2014 11:56:14 UTC+2 użytkownik a...@g...com
    napisał:

    > Ile sie na bramach postoi?

    W zeszla sobote jechalem z Krakowa do Katowic, ok godz. 16-17 i nie stalem
    wogole na bramkach ani w Balicach ani w Myslowicach, ruch na A4 tez byl
    niewielki.

    Dzisiaj rano jechalem do Krakowa ok. 6:30 - A4 pusta, na bramkach zero
    kolejek. Wracalem do Katowic ok. 10:30 i ja nie stalem, ale w strone
    Krakowa byl juz calkiem spory korek na bramkach w Myslowicach.

    Pozdrawiam
    MK