  • 31. Data: 2014-08-07 15:21:25
    Temat: Re: A1 w weekendy sierpniowe za darmo
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 07 Aug 2014 02:47:00 +0200, Smok Eustachy <s...@w...pl>
    wrote:

    > Ale to Gdaka zamknęła bramki.

    Które?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 32. Data: 2014-08-07 15:24:27
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 6 Aug 2014 21:44:42 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >A nawet jakby - to co z tego?

    Nie zauważyłeś emotikona?

    Ja też uważam, że skoro premier powiedział A1, to powinien też
    powiedzieć A2 i A4 :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 33. Data: 2014-08-07 15:38:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Thursday, August 7, 2014, 3:24:27 PM, you wrote:

    > Nie zauważyłeś emotikona?
    > Ja też uważam, że skoro premier powiedział A1, to powinien też
    > powiedzieć A2 i A4 :)

    A2 i kawał A4 jest poza zasięgiem premiera.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 34. Data: 2014-08-07 15:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik BaX m...@m...com ...

    > Bo teraz czy byłeś piąty czy dwudziesty i tak płaciłeś, a mogło by być
    > tak, że ten piąty by płacił, a ten dwudziesty już nie.

    No i?

    > No teraz mają pole do popisu, mogą stać i łapać tych co będą usiłować
    > przelecieć przez bramkę bez zwalniania. ;)

    hihihi
    juz oni znajdą jakieś miejsce przy bramkach, gdzie niebezpieczenstwo = 0
    ale przekroczenia predkosci sie zdarzają...

  • 35. Data: 2014-08-07 16:14:26
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    wiadomości news:XnsA38299B6E9C09budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik BaX m...@m...com ...

    > No i?

    No i to masz najlepszy powód do rozpierduchy na bramkach.

  • 36. Data: 2014-08-07 16:42:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .pl...
    > Użytkownik "Tom N" napisał w wiadomości
    > Cavallino w
    >
    > Sa bramownice Viatoll, ale korkow nie robia :-)

    Ktoś nie rozumie co znaczy A2?

  • 37. Data: 2014-08-07 16:45:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:lrvhst$tek$...@n...ipartners.pl...

    > Czyli per saldo wszyscy, włącznie z gdzybami bez samochodów, dotują urlopy
    > nad morzem, tych, których na taki urlop stać.

    Nie, bo budżet do tej pory nie dopłacał do funduszu drogowego z innych
    podatków, a cały fundusz drogowy zbiera się z kasy od samochodziarzy.
    I płaci za prawie wszystkie autostrady, a nie tylko tą nad morze.

  • 38. Data: 2014-08-07 16:54:37
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 7 Aug 2014 15:38:54 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >A2 i kawał A4 jest poza zasięgiem premiera.

    Bo ponieważ?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 39. Data: 2014-08-07 17:00:25
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-08-06 o 12:31, fifak pisze:
    > bo wybory się zbliżają a polacy łatwiej zapomną o aferze taśmowej...
    W sobotę jadę do Sopotu.

  • 40. Data: 2014-08-07 17:05:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Thursday, August 7, 2014, 4:54:37 PM, you wrote:

    > Bo ponieważ?

    Bo są w rękach prywatnych.

    --
    Best regards,