  • 21. Data: 2014-08-07 11:29:56
    Temat: Re: A1 w weekendy sierpniowe za darmo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tom N" napisał w wiadomości
    Cavallino w
    >Czyli S3 -- są bramki na S3?

    Sa bramownice Viatoll, ale korkow nie robia :-)

    >W kierunku a nie "nad" -- bezpośrednio z tzw. "ostatnia milą"

    Ale to sa obce morza, a nie nasze kochane, polskie :-)
    Tylko ze A4 w gory nasze kochane, polskie prowadzi :-)

    J.

  • 22. Data: 2014-08-07 11:33:39
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-08-06 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Ariusz a...@p...onet.pl ...

    > Bo?

    Wyobrażasz sobie co będzie, gdy co chwila komuś zamkną szlaban przed nosem i każą
    płacić,
    podczas gdy ten przed nim przejechał friko? Jaka będzie liczba awantur, z rękoczynami
    włącznie,
    taranowaniem lub ruszaniem z piskiem przed opadającym szlabanem? Ilu na znak protestu
    zablokuje
    przejazd, np. "szukając pieniędzy" przez 5 minut - zaraz zrobi się korek i co -
    puścić ich wtedy,
    czy niech wszyscy stoją dalej? To jest przepis na burdel.

  • 23. Data: 2014-08-07 11:37:59
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-08-06 13:02, Chris pisze:

    > To niesprawiedliwe, jadę w poniedziałek i mam płacić .. jak znieść to równo dla
    każdego a nie wyrywkowo w weekendy.

    To niesprawiedliwe, w poniedziałek będę w centrum i mam płacić za parkowanie... jak
    znieść opłaty parkingowe to równo
    dla każdego, a nie wyrywkowo w niedziele i święta.

  • 24. Data: 2014-08-07 11:43:39
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > To niesprawiedliwe, w poniedziałek będę w centrum i mam płacić za
    > parkowanie... jak znieść opłaty parkingowe to równo
    > dla każdego, a nie wyrywkowo w niedziele i święta.

    A mało to obecnie parkingów płatnych obowiązujących w wybrane dni/godziny
    tygodnia?

  • 25. Data: 2014-08-07 11:46:11
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-08-06 20:24, Cavallino pisze:
    > Już płacimy, niezależnie od bramek.
    > Utarg z nich idzie do budżetu.
    > Po prostu pójdzie mniej.

    Czyli per saldo wszyscy, włącznie z gdzybami bez samochodów, dotują urlopy nad
    morzem, tych, których na taki urlop stać.
    To się nazywa wspieranie klasy średniej ;>

  • 26. Data: 2014-08-07 11:48:09
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-08-07 11:43, BaX pisze:

    > A mało to obecnie parkingów płatnych obowiązujących w wybrane dni/godziny
    > tygodnia?

    No przecież piszę że to niesprawiedliwe!

  • 27. Data: 2014-08-07 12:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik BaX m...@m...com ...

    > A mało to obecnie parkingów płatnych obowiązujących w wybrane
    > dni/godziny tygodnia?

    A Ty z tych co ironię poznają dopiero jak stanie za plecami i kopnie w
    pośladki?

  • 28. Data: 2014-08-07 12:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jakub Witkowski j...@d...z.sygnatury ...

> [...]
    > zablokuje przejazd, np. "szukając pieniędzy" przez 5 minut - zaraz
    > zrobi się korek i co - puścić ich wtedy, czy niech wszyscy stoją

    Po pierwsze nie wierze w jakies wielkie awantury, skoro tych awantur nie
    było teraz.
    Po drugie zdecydowanie wierze w umiejetnosc kombinowania w naszym narodzie
    i też o tym myslalem, zastanawiajac sie nad sprawa. Rozwiazanie jest
    proste. Czesto widujemy policjantów na bramkach z suszarkami. Wystarczy
    zeby tam byli ale zajmowali sie innymi sprawami.
    Jak ktos sobie wymysli, ze stanie sobie 100metrów przed bramkami czekając
    na korek to jest zapraszany na kontrolę i traci np. 45 minut.
    Moze dodatkowo jakis mandacik za parkowanie na autostradzie?

  • 29. Data: 2014-08-07 13:28:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-07 11:33, Jakub Witkowski wrote:

> [...]
    > i co - puścić ich wtedy,
    > czy niech wszyscy stoją dalej? To jest przepis na burdel.

    Skoro teraz grzecznie stoją i obsługi nie biją....

    Shrek.

  • 30. Data: 2014-08-07 13:53:32
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    wiadomości news:XnsA38281947E747budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Jakub Witkowski j...@d...z.sygnatury ...

    > Po pierwsze nie wierze w jakies wielkie awantury, skoro tych awantur nie
    > było teraz.

    Bo teraz czy byłeś piąty czy dwudziesty i tak płaciłeś, a mogło by być tak,
    że ten piąty by płacił, a ten dwudziesty już nie.

> [...]
    > proste. Czesto widujemy policjantów na bramkach z suszarkami. Wystarczy
    > zeby tam byli ale zajmowali sie innymi sprawami.

    No teraz mają pole do popisu, mogą stać i łapać tych co będą usiłować
    przelecieć przez bramkę bez zwalniania. ;)