    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <nnuu0m$kb5$1@node2.news.atman.pl>
    <57a31345$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <nnviql$kh6$1@node1.news.atman.pl>
    <57a351f3$0$12561$65785112@news.neostrada.pl>
    <nnvl4o$ban$1@node2.news.atman.pl>
    <57a36f93$0$12559$65785112@news.neostrada.pl>
    <no01d5$n93$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <no1s6h$th0$1@node1.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <no21ds$k7t$1@node2.news.atman.pl>
    <57a48cf2$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <no22pc$lj3$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: A1 - kolejni łowcy nagrody Darwina
    Date: Fri, 5 Aug 2016 15:18:30 +0200

    dyskusyjnych:no22pc$lj3$...@n...news.atman.pl...
    On 05.08.2016 14:56, J.F. wrote:
    >Jak wyprzedzanie jest problematyczne i nie uda się za pierwszym razem
    >to tak. Zwalniam wcześniej, wiedy i tak nie ma jak wyprzedzać, potem
    >już jadę równo i jak jest okazja to tedukcja do trójki i gaz. Czesto
    >wcześniej niż minę ostatniego z naprzeciwka.

    >Ale jak zaczniesz przyspieszać przed minięcie ostatniego z
    >naprzeciwka to nie, a będziesz miał już te +20km/h.

    A owszem, ale wtedy sie zazwyczaj okaze, ze okazji do wyprzedzania
    jednak nie ma, i trzeba hamulec a nie wyprzedzac.
    A potem rosnie spalanie.
    To ja wole wiecej koni pod pedalem.

    >No to jak nie ma, to przecież prawym kierunkiem go nie wystawię na
    >czołówkę. Niech sam decyduje.

    On to on - ale Ty chcesz wyprzedzac, a nie byc wyprzedzonym, zeby sie
    jakis taki przed ciebie wciskal :-)

    >To wtedy jak nie zamierzam wyprzedzać,

    Ale ogolnie zamierzasz, ale nie przez 500m powiedzmy, bo widac, ze sie
    nie da :-)

    >to zostawiam miejsce (jak za mną wlecze się kolejnych kilku).

    No i oni cie wyprzedzaja, wczesniejszego nie, i zamiast byc 7-my za
    ciezarowka jestes juz 15-ty :-(

    J.