eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyA1 - kolejni łowcy nagrody DarwinaRe: A1 - kolejni łowcy nagrody Darwina
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <2...@g...com>
    <nnvbgq$248$1@node2.news.atman.pl>
    <57a337d4$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
    <nnvlto$cbl$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <nnvlto$cbl$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: A1 - kolejni łowcy nagrody Darwina
    Date: Thu, 4 Aug 2016 17:35:37 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 49
    Message-ID: <57a360d1$0$12542$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.237.101
    X-Trace: 1470324945 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 12542 83.7.237.101:55136
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2586615
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:nnvlto$cbl$...@n...news.atman.pl...
    On 04.08.2016 14:40, J.F. wrote:
    >> No i sam wypadek nie zawsze da sie ominac, czasem cala jezdnia
    >> zatarasowana.

    >Nie wiem jak to w praktyce wygląda, bo nie miałem okazji stać na
    >autostradzie, ale logika by nakazywała, że jakieś służby autostradowe
    >są, więc raczej wczesniej czy później blokuje się wjazd na
    >zablokowany odcinek na najbliższym węźle. A potem to można
    >zabezpieczyć wycofanie "utkniętych" pojazdów i po prostu w tym węźle
    >wycofać je pod prąd wykorzystując wjazd jako "zjazd" pod prąd -
    >pozostaje ogarnąć burdel tam gdzie "zjazd/wjazd" się zaczyna/kończy.
    >Nie robi się tak i wszyscy mają w dupie, że ludzie stoją trzy godziny
    >miedzy barierkami?

    Oczywiscie :-)

    W praktyce to wyglada tak, ze jak jest mozliwosc, to ludzie omijaja i
    jada dalej.
    (ci pierwsi przypominam maja obowiazek udzielic pomocy).
    A jak nie ma to stoja.
    Przyjezdza karetka, straz, policja - w roznej kolejnosci.
    Jak ludzie stoja, to sie musza przecisnac.
    Jak nie stoja - to jak policja dojedzie, to zablokuje i beda stac :-)

    Potem policja wzywa lawete czy dzwig - choc jak to u nas - bywa, ze
    laweta jest pierwsza :-)
    I ci tez sie musza przecisnac.
    Teoretycznie, to jesli ruch zablokowali, to moga dojechac drugim
    wjazdem, pod prad, bez przeciskania sie.
    Czy przez srodek, po rozkreceniu bariery.

    A potem czynnosci trzeba dokonac (tzn sledcze), zlomy trzeba odwiezc,
    droge oczyscic, i ruch mozna przywrocic - choc zdarza sie i w innej
    kolejnosci, np wrak na poboczu i laweta moze go zaladowac z pasa
    awaryjnego.

    >W sumie jak autostrada komercyjna, to pewnie nie, bo jeszcze by nie
    >zapłacili, albo już zapłacili, więc koncesjonariusz ma to teraz w
    >dupie;)

    Albo liczy i dolicza do rachunku w ramach OC :-)

    Choc prawde mowiac ... moze ? Polisa obejmuje straty na mieniu, ale
    czy straty na oplatach tez ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: