  • Data: 2010-01-19 17:32:36
    Temat: Re: A za Krakowem jest tak
    Od: J-L-F <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    nb pisze:

    > Jest tam sporo poukładanych słów, czasem bardzo zgrabnie.
    > Przeszedłeś obok (przeczytałeś?) zrobiłeś nań kupę (bleble)
    > i teraz przed nami się tym chwalisz. Czekasz na oklaski?
    > A co to znaczy, że ma kogoś brać? I co ma brać?

    Kiedyś jakiś człowiek przyszedł do mistrza Zen i odbył się między nimi
    taki dialog:

    - Mistrzu, proszę, powiedz mi jakąś prawdę, ale taką najcenniejszą i
    najważniejszą, jaką znasz?

    - Uwaga - odpowiedział Mistrz, nie odrywając się od kreślenia laską po
    piasku.

    - Uwaga, tylko tyle, Mistrzu, co znaczy ta 'uwaga'? - wybełkotał
    skołowany człowieczek.

    - Uwaga znaczy uwaga - odparł Mistrz kreśląc dalej laską po piasku.

    I tu się historia kończy.
    O co tu chodzi?
    I jak to się ma do de Mello?

    - Proszę nie odpowiadać ani nie dzwonić, sami do Pana zadzwonimy!