eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleA w Ducati pękają... zębatki › Re: A w Ducati pękają... zębatki
  • Data: 2010-08-30 20:30:36
    Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
    Od: Don Pedro <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    de Fresz pisze:
    > On 2010-08-30 16:16:01 +0200, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
    > said:
    >
    >> Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w
    >> wiadomości grup dyskusyjnych:i5g89u$t7p$...@n...onet.pl...
    >>> Kurczę, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich
    >>> obrotach (rzędu 1500).
    >>
    >> Nie wiem jaka maszyna, ale we fazerach wyzsze obroty sa milej widziane.
    >
    > Zaryzykowałbym stwierdzenie, że we wszystkich R4, które ze swej natury
    > lubią obroty.

    Przeciwnie, generalizując - w cywilnych silnikach - im więcej garów tym
    spokojniej. I na tym kończy się zależność, bo w dzisiejszych czasach za
    dużo jest kombinacji z elektroniką, wykorbieniami, poprzestawianymi
    zapłonami, itp.

    Ale szarpanie w takich silnikach to i tak pikuś w
    > porównaniu z dużymi V-kami czy singlami.
    >

    Czyli widzisz, że sam sobie przeczysz?

    pozdr
    DP
    TL-S

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: