eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleA w Ducati pękają... zębatki › Re: A w Ducati pękają... zębatki
  • Data: 2010-08-31 07:58:00
    Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2010-08-30 22:30:36 +0200, Don Pedro <n...@o...pl> said:

    >>>> Kurczę, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich
    >>>> obrotach (rzędu 1500).
    >>>
    >>> Nie wiem jaka maszyna, ale we fazerach wyzsze obroty sa milej widziane.
    >>
    >> Zaryzykowałbym stwierdzenie, że we wszystkich R4, które ze swej natury
    >> lubią obroty.
    >
    > Przeciwnie, generalizując - w cywilnych silnikach - im więcej garów tym
    > spokojniej. I na tym kończy się zależność, bo w dzisiejszych czasach za
    > dużo jest kombinacji z elektroniką, wykorbieniami, poprzestawianymi
    > zapłonami, itp.

    Moje praktyczne spostrzeżenie jest takie, że znakomita większość R4
    którymi jechałem przy absurdalnie niskich obrotach lubiła se poszarpać,
    a już zwłaszcza na 1., z jej natury. Ile to jest "bardzo", to każdy
    pewnie uważa po swojemu.

    >
    > Ale szarpanie w takich silnikach to i tak pikuś w
    >> porównaniu z dużymi V-kami czy singlami.
    >
    > Czyli widzisz, że sam sobie przeczysz?

    Gdzie tam. To że R4 szarpie, nie znaczy że inne silniki nie szarpią bardziej.

    --

    Pozdrawiam
    de Fresz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: