  • 121. Data: 2009-07-23 17:34:20
    Temat: Re: A teraz dla odmiany sprzetowo
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    h...@p...onett.pl pisze:
    > wybor miedzy vista a win7? a to mi wybor, prawie jak z deszczu pod deszcz :)
    > widziales testowe (najnowsze) 7?

    Narzekamy jak zwykle, a za parę lat (a może wcześniej) jakieś magiczne
    ludki zrobią narzędzia do wygryzienia z tej krowy tego, co jest os-em
    jak dziś z xp można zrobić system zajmujący półgigabajta, instalujący
    się bez pytania w 10 minut.

    Tak w ogóle powinien to zrobić sam microsoft na zasadzie np. slaxa. Komu
    potrzeba messengera, edytora video czy driverów scsi?
    (nota bene slax właśnie byłby moim systemem gdyby szop miał swego
    odpowiednika jak openoffice).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 122. Data: 2009-07-23 17:49:26
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <h4a6ar$oko$1@news.wp.pl>,
    Janko Muzykant nabazgrał:

    > Ale dlaczego męczyć? Wszystko pracuje znakomicie, szybko, niezawodnie i
    > dużo taniej.

    Tak mówisz, bo już przeszedłeś tą trudną część. Ale widząc te wszystkie
    Windowsy które ,,same się'' oraz ilość babrania potrzebnego, żeby je
    dobrze ustawić, stwierdzam że to strasznie męczący system.

    > Poznałem trochę maka i to nie jest nic lepiej od ms, a drożej.

    Zależy od punktu siedzenia. Dla mnie mak ma poważne zalety,
    za którymi Linux nadrobi pewnie za 5 lat, Windows za 15. Dla
    mitycznego ZU mak jest lepszy, bo już po wyciągnięciu z pudełka
    jest dobrze ustawiony.

    Choć z drugiej strony ów ZU straci tyle czasu na zmianę przyzwyczajeń,
    że spokojnie naprawiałby sobie Windowsy przez następne parę lat. Ale się
    nie przyzna, że wydał tyle kasy i mu się nie podoba.

    > A swoją
    > drogą, polityka jabłka mnie znacznie mocniej denerwuje niż ms.

    A to prawda. Nie ma gorszych sukinsynów na całym rynku IT.
    Gdyby tylko ich produkty nie były takie dobre.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 123. Data: 2009-07-23 18:09:42
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik <l...@l...localdomain> napisał w wiadomości
> [...]
    > za którymi Linux nadrobi pewnie za 5 lat, Windows za 15. Dla
    > mitycznego ZU mak jest lepszy, bo już po wyciągnięciu z pudełka

    Dla mnie osobiscie Mak jest nie do przyjecia. Z prostego powodu. Nie
    korzystam z kompa tylko li do edycji foto, czy netu. Lubie sobie czasem
    pograc.. w Wiedzmina, NWN, czy inne takie i tu Mak niestety pasuje. Dla
    mnie nie ma innego systemu jak Win. Dobrze ustawiony system z Win jest
    rownie dobry jak Mak. Tyle, ze nie jest z pudelka. Trzeba samemu, lub dac
    komus zeby ustawil.

> [...]
    >
    > A to prawda. Nie ma gorszych sukinsynów na całym rynku IT.
    > Gdyby tylko ich produkty nie były takie dobre.

    Nie sa dobre. Ludzie dali sobie wmowic, ze sa. Apple ma swietny marketing,
    uczyc sie od nich trzeba. Ogolnie rzecz bioac swietnie pozycjonuja produkty
    na amerykanski rynek, do ich realiow. Mistrzostwo. W tym tkwi ich sila.

    Thomas

  • 124. Data: 2009-07-23 18:13:13
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    l...@l...localdomain pisze:

    > Tak mówisz, bo już przeszedłeś tą trudną część. Ale widząc te wszystkie
    > Windowsy które ,,same się'' oraz ilość babrania potrzebnego, żeby je
    > dobrze ustawić, stwierdzam że to strasznie męczący system.

    Pewnie tak, ale dziś nie mam powodu do nauki czegoś nowego, co jest
    droższe i mało popularne (a żyję także z robienia windowsom dobrze).

    > A to prawda. Nie ma gorszych sukinsynów na całym rynku IT.

    No, nie wiem czy adobe nie gorsze. Za mordowanie dobrej konkurencji
    należałoby się im... coś by się należało w każdym razie (cooledit, rsp i
    kupa innych).

    > Gdyby tylko ich produkty nie były takie dobre.

    Nie wszystko, cała komercja ajfonowa to zamknięte, ograniczone... może
    nie dziadostwo, ale nic nadzwyczajnego.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nie ma już chleba, ale są czipsy/

  • 125. Data: 2009-07-23 19:50:29
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Pan Peresada:

    > Na Amidze byl jescze RAD dysk, ktory przezywal nawet reset komputera, dopiero po
    wylaczeniu z pradu
    > znikal (lub czasami przy guru meditation :-) )

    Ale RAD już nie był "flexible".

  • 126. Data: 2009-07-23 19:57:17
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Roger from Cracow pisze:

    > Govate ten drugi smiga i zaklada max 4096 MB

    Też zmieniłem, bo jakiś ładniejszy, wszystko śmiga piknie.
    Szkoda tylko, że nie można zamapować jako A:

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dopóki mogę to napiszę, że są takie rzeczy, które mi się nie podobają/

  • 127. Data: 2009-07-23 20:00:06
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Też zmieniłem, bo jakiś ładniejszy, wszystko śmiga piknie.
    > Szkoda tylko, że nie można zamapować jako A:

    no też sobie szkodowałem ale trudno.

    Roger

    --
    Marcin Roger Pojałowski
    http://wrota-bieszczadow.pl ; http://studio-roger.pl

  • 128. Data: 2009-07-23 20:49:43
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <h4a98t$qc8$1@news.wp.pl>,
    Janko Muzykant nabazgrał:

    > No, nie wiem czy adobe nie gorsze. Za mordowanie dobrej konkurencji
    > należałoby się im... coś by się należało w każdym razie (cooledit, rsp i
    > kupa innych).

    Adobe ,,morduje'' wykupując konkurencję. Apple pozywa do sądu
    dzieciaka, który narysował ikony podobne do jabłkowych. Sam
    wybierz co gorsze.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 129. Data: 2009-07-23 21:01:10
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <h4a8vf$42q$1@srv.cyf-kr.edu.pl>,
    Thomas nabazgrał:
    > Dla mnie osobiscie Mak jest nie do przyjecia. Z prostego powodu. Nie
    > korzystam z kompa tylko li do edycji foto, czy netu. Lubie sobie czasem
    > pograc.. w Wiedzmina, NWN, czy inne takie i tu Mak niestety pasuje.

    Wiesz, gdyby to nadal było PPC, to bym przyznał rację.
    Ale teraz nic nie zabrania mieć Windows na drugiej partycji.
    Apple nawet nazwało takie rozwiązanie ,,technologią BootCamp'' :D

    > Nie sa dobre. Ludzie dali sobie wmowic, ze sa. Apple ma swietny marketing,
    > uczyc sie od nich trzeba.

    Rozumiem więc, że dałem sobie wmówić <2s wstawanie systemu,
    że to marketing Apple rozgłosił wredną plotkę że Windows nie jest Uniksem
    oraz robactwo pod Windows to tylko bajka dla dzieci? Choć w to ostatnie
    jestem prawie w stanie uwierzyć ;)

    Tak czy owak mówiąc serio, to wszystko zależy od punktu siedzenia.
    W tej chwili w mojej pracy (powiedzmy programista) OSX ma narzędzia,
    które są w tylko jednym innym systemie. Który używalnością przypomina
    mi Linuksa sprzed 10 lat. Dla mnie wniosek jest prosty.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 130. Data: 2009-07-23 21:05:45
    Od: bakulik <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Janko Muzykant napisał(a):

    > Też zmieniłem, bo jakiś ładniejszy, wszystko śmiga piknie.
    > Szkoda tylko, że nie można zamapować jako A:

    "This EULA grants you the following rights:
    License to.
    The SOFTWARE PRODUCT is only licensed to person for *non-commercial*
    purposes in *non-business*, *non-commercial* environment. Any commercial
    purpose or other than personal use, you must get author's authorization
    before using it."

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.pl | www.bakulik.com.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik