  • 1. Data: 2009-05-31 20:36:00
    Temat: Blokady XENA-czy warto i gdzie kupic?
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Witam.

    Zastanawiam sie nad kupnem blokady na tarcze XENA XN14. Jest to blokada z alarmem.
    Mam pytanie, czy ma ktos takie cudo i jak jest z tym wyciem, faktycznie
    odstrasza dzieciaki od siadania na moto, czy to tylko taki bajerek za 300 pln?

    Ogolnie: warto kupic, czy nie?

    Jesli polecacie, to gdzie w Wawie lub okolicach mozna takie cudo nabyc?

    Pozdrawiam
    Koczis
    R1

  • 2. Data: 2009-05-31 21:31:51
    Temat: Re: Blokady XENA-czy warto i gdzie kupic?
    Od: dmocho <d...@g...com>

    On 31 Maj, 22:36, "Koczis" wrote:
> [...]
    > odstrasza dzieciaki od siadania na moto, czy to tylko taki bajerek za 300 pln?

    Kupiłem dokładnie taką. Co do skuteczności,
    to nie mam nic do zarzucenia. Dzieciaki odstrasza na 100%,
    bo wyje jak cholera... przynajmniej z bliska.
    Alarm jest ma tak wysoką częstotliwość,
    że marnie przechodzi przez ściany, tzn.
    jak będziesz w budynku w pomieszczeniu
    bez okna we właściwą stronę, to nie usłyszysz.

    Ja po ok. 2 miesiącach wykryłem wadę, która skreśliła
    Xenę jako alarm: jej czujnik jest oparty przede wszystkim
    na fotokomórce, a ja któregoś pięknego (jesiennego) dnia
    założyłem ją bezpośrednio po zatrzymaniu na nieco przybrudzoną
    tarczę (pewnie na rancie miałem jakiś przyklejony, mokry piach)
    i "oczko" fotokomórki się zarysowało. Od tego momentu Xena
    zaczynała wyć w dowolnym momencie, wystarczyło,
    że ktoś przeszedł obok...

    Wyjąłem baterie i z pięknego alarmu został disklock.
    Nieco przydrogi sposób na kupienie kłódki...

    Niemniej, jeżeli będziesz używał jedynie latem, albo będziesz
    czujniejszy ode mnie, to polecam, bo skuteczności jej odmówić
    nie mogę.

    dmocho
    GS500F'04 żółtydziób

  • 3. Data: 2009-05-31 21:48:30
    Od: marider <m...@g...pl>

    Mam identyczna (tym razem). Jak bedziesz kupowal to bierz metalowa a nie
    zolta odlewana. Co prawda jakabyniebyla to sie nie wyglebisz bo po
    podniesieniu moto do pionu ze stopki zawyje zawsze i nie ruszysz z
    blokada na tarczy chyba ze masz powazny problem ze sluchem ;) (gest w
    strone zapominalskich o odpieciu). Dzieciaki z podworka tez skutecznie
    odstrasza choc tu mozesz zamontowac sobie alarm, bedzie lepszy i
    bardziej czuly.

    Osobiscie XENE sobie chwale i mi moto od kradziezy uratowalo (tarczy
    niestety nie ale wole stracic tysiac niz moto a zlodzieje i tak sa za
    kratkami wiec mam nadzieje ze im tam zrobia z d... jesien sredniowiecza
    za wyciaganie lap po cudze. A troche sobie posiedza.. ;) ).

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam (chyba ;) )

  • 4. Data: 2009-05-31 22:25:06
    Temat: A ta blokada?
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    Koczis pisze:
> [...]
    >
    > Ogolnie: warto kupic, czy nie?
    >
    > Jesli polecacie, to gdzie w Wawie lub okolicach mozna takie cudo nabyc?

    Mam alarm w motocyklu, potrzebuje teraz dobrej blokady. Co powiecie o
    takim wynalazku?

    http://www.allegro.pl/item639165711.html

  • 5. Data: 2009-05-31 23:50:57
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "dmocho" na zimne:

    > Od tego momentu Xena
    zaczynała wyć w dowolnym momencie, wystarczyło,
    że ktoś przeszedł obok...

    Bo Xena, Panie ma takie cuś w sobie, takiego cipa cy-cuś, że Panie reaguje
    na... zamiary!!!

    Zdroofka Johnny

  • 6. Data: 2009-06-01 00:12:41
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    marider napisał(a):
    > Mam identyczna (tym razem). Jak bedziesz kupowal to bierz metalowa a nie
    > zolta odlewana.

    W kwestii merytorycznej: Po czym poznac, ze jest metalowa, a nie
    metalowym odlewem? ;)

  • 7. Data: 2009-06-01 06:35:07
    Temat: Re: A ta blokada?
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Mam alarm w motocyklu, potrzebuje teraz dobrej blokady. Co powiecie o
    takim wynalazku?

    Blokada to nie wiem :)
    Ale koles w tym sklepie siedzi fajny i niezle sie z nim bajerzy...:)

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 8. Data: 2009-06-01 07:25:42
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Tytus z Fabryki pisze:

    > Ale koles w tym sklepie siedzi fajny i niezle sie z nim bajerzy...:)

    Znaczy ze wpadl Ci w oko ?

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 9. Data: 2009-06-01 07:26:54
    Od: saj <s...@a...pl>

    dmocho pisze:
> [...]
    > że ktoś przeszedł obok...
    >
    > Wyjąłem baterie i z pięknego alarmu został disklock.
    > Nieco przydrogi sposób na kupienie kłódki...

    zgadzam sie z przedpiszcą. Mam to samo: drogą kłódkę...

    pzdr,
    saj

  • 10. Data: 2009-06-01 07:50:58
    Od: marider <m...@g...pl>

    zbigi pisze:
> [...]

    Bywa ze czujniki sie chrzania i czasem wyje bez powodu ale z tego co
    pamietam ma dozywotnia gwarancje producenta wiec jak sie cos spieprzy
    zawsze mozna ja odeslac i wymienia. Chyba, ja mam czesci zamienne z
    mojej ex blokady na wymiane, zostawili mi po wlamie, na szczescie razem
    z R1 ;D

    > W kwestii merytorycznej: Po czym poznac, ze jest metalowa, a nie
    > metalowym odlewem? ;)

    Oj czepiasz sie ;P Po kolorze! ;)))

    Pzdr
    --