  • 11. Data: 2009-06-01 09:40:28
    Temat: Re: A ta blokada?
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Kuczu"
    Znaczy ze wpadl Ci w oko ?

    Niom...i kombi ArlenNessa z zeszlego roku za 2200 tylko kurwa czerwony
    jest...
    A jutro do niego zajrze z rana z opierdolem bo sprzedal mnie naklejki na
    ranty do skuterow... :-///
    BTW ogladalem tez jeansy Berika na moto i IHMO to sa zwykle jeansy z
    kieszeniami na ochraniacze a zadnego kewlaru tam nie widzialem.
    Grubsze to sa moje bojowki w ktorych na codzien jezdze...wiec po co
    przeplacac???

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 12. Data: 2009-06-01 10:59:01
    Temat: Re: Blokady XENA-czy warto i gdzie kupic?
    Od: a...@d...pl

    On May 31, 11:31 pm, dmocho <d...@g...com> wrote:

> [...]
    > Alarm jest ma tak wysoką częstotliwość,
    > że marnie przechodzi przez ściany, tzn.
    > jak będziesz w budynku w pomieszczeniu
    > bez okna we właściwą stronę, to nie usłyszysz.
    >
    > Ja po ok. 2 miesiącach wykryłem wadę, która skreśliła
    > Xenę jako alarm: jej czujnik jest oparty przede wszystkim
    > na fotokomórce, a ja któregoś pięknego (jesiennego) dnia
    > założyłem ją bezpośrednio po zatrzymaniu na nieco przybrudzoną
    > tarczę (pewnie na rancie miałem jakiś przyklejony, mokry piach)
    > i "oczko" fotokomórki się zarysowało. Od tego momentu Xena
    > zaczynała wyć w dowolnym momencie, wystarczyło,

    a wystarczy ja lekko spolerowac (to miejsce co odbija laser) i
    przeczyscic wacikiiem do uszu lasery ;) i wszystko zaczyna dzalac
    idealnie :)
    ja mam juz druga xene i jestem zadowolony. pierwsza zwariowala po 3
    latach jak stala w deszczu i sniegu.
    teraz mam 2 lata druga i jak ma dobre baterie to nie ma z nia zadnych
    przygod.
    ja polecam :)

    pzdr
    atlo fazer

  • 13. Data: 2009-06-01 17:47:11
    Od: r...@o...pl

    On 1 Cze, 12:59, a...@d...pl wrote:

> [...]
    > latach jak stala w deszczu i sniegu.
    > teraz mam 2 lata druga i jak ma dobre baterie to nie ma z nia zadnych

    Potwierdzam - mam już Xenę jakieś 8 lat i wystarczy wymienić baterie
    jak zaczyna się sama z siebie uruchamiać (w moim przypadku raz na
    sezon) i jak noofka

    PZDR
    robotronXT600

  • 14. Data: 2009-06-02 09:42:59
    Od: i...@g...com

    On 1 Cze, 09:26, saj <s...@a...pl> wrote:

    > zgadzam sie z przedpiszcą. Mam to samo: drogą kłódkę...

    Moja niestety tez. Wiem ze gwarancja i ze odeslac mozna, ale nie
    mialem jak (czym bym zapinal moto po jej odeslaniu - a backupu nie
    chcialem kupowac). Jako klodka spisuje sie dobrze ;/
    Optyka byla czyszczona n razy, blyszczy jak lustro. Zapinam, mija
    godzina, zaczyna wyc. Skonczylo sie na tym ze ja wybebeszylem i uzywam
    jako klodki.

    Jezeli ktos zna jakis domowy sposob na zmniejszenie jej czulosci, to
    chetnie poznam.

    --
    Jadu
    ER5 Blau