  • 11. Data: 2010-09-01 17:55:24
    Temat: Re: A propos wypadku Ziętarskiego
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-01 17:34, Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > Znowu wysyp grupowych kapeluszników w jednym wątku?

    znowu wysyp debilnych pytań najńmondżejschych znafffcoow

  • 12. Data: 2010-09-01 18:03:47
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

    > bardzo podobny przypadek:
    > http://www.funiaste.net/3731,73595,filmik.html

    ale urwał! :) ROTFL

  • 13. Data: 2010-09-01 18:38:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > co nie usprawiedliwa zapieprzania 2x szybciej niż reszta aut...

    A jaki to kraj ? Moze nie trzeba nic usprawiedliwiac - po prostu
    dozwolone :-)

    J.

  • 14. Data: 2010-09-01 18:47:59
    Od: "pablo eldiablo" <j...@g...pl>

    amos <g...@g...com> napisał(a):

    > A nie wyprzedzal przypadkiem pasem, na ktorym nie powinno go byc?

    tak, pasem zieleni... ;)

  • 15. Data: 2010-09-01 21:49:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    b...@g...pl pisze:

    > hmh zabil czlowieka i tak sie rozejdzie po kosciach, rok temu pokazywali go w
    > prasie "gdy sie rechabilitowal" smigaja z aparatem foto nad morzem ;)

    A jak było z tą Ofelią czy jak jej tam... Dostała chociaż zawiasy?

  • 16. Data: 2010-09-01 22:20:45
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-09-01 21:49, Andrzej Lawa pisze:

    > A jak było z tą Ofelią czy jak jej tam... Dostała chociaż zawiasy?

    "W procesie została skazana na 9 miesięcy ograniczenia wolności i prac
    na cele społeczne w wymiarze 30 godzin miesięcznie, orzeczono także
    zakaz prowadzenia pojazdów przez 1 rok. Wyrok uprawomocnił się 4
    września 2007 roku, gdy Sąd Okręgowy w Płocku uznał za bezzasadne
    apelacje zarówno prokuratury, jak i obrońców pływaczki."

  • 17. Data: 2010-09-01 22:48:20
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-01 18:47, pablo eldiablo pisze:

    > tak, pasem zieleni... ;)

    Jakby się dobrze zastanowić, to wygląda jakby ten "lotnik" zjechał na
    pas zieleni bo mu "filmowiec" zablokował lewy pas i facet nie opanował
    auta. Widać, że wjechał na trawę niemal zza pleców "filmowca".
    "Filmowiec" jechał, patrząc na auta na prawym pasie z tą samą prędkością
    co prawy pas. Określenie na to jest jedno. Nie ujmując kretynizmu
    lotnikowi to IMHO filmowiec ma swój udział w tym wypadku.

    --
    MZ

  • 18. Data: 2010-09-01 23:21:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 01 Sep 2010 22:48:20 +0200, MZ napisał(a):

> [...]
    > co prawy pas. Określenie na to jest jedno. Nie ujmując kretynizmu
    > lotnikowi to IMHO filmowiec ma swój udział w tym wypadku.

    "zajechał" jakoś kojarzy się ze zmianą pasa ruchu, a na filmie nie widać
    żadnej zmiany. Być może była wcześniej, być może nie - na podstawie filmu
    ciężko wnioskować.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 19. Data: 2010-09-01 23:25:39
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 1 Wrz, 23:21, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
    > "zajechał" jakoś kojarzy się ze zmianą pasa ruchu, a na filmie nie widać
    > żadnej zmiany. Być może była wcześniej, być może nie - na podstawie filmu
    > ciężko wnioskować.

    O ile to ten słynny wypadek w USA, to tak się tam jeździ -
    ograniczenie + 5 mph. Dla polskich mistrzów kierownicy ciężka
    sytuacja, jedziesz 100 mil autostradą i nikt nie wyprzedza.

    --
    Regards
    Matt

  • 20. Data: 2010-09-01 23:45:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:x7zc5ufdh4b1.dlg@lepper.institute.com Waldek Godel
    <n...@o...info> pisze:

    > bardzo podobny przypadek:
    Ale do czego podobny?
    Kim jest ten Ziętarski co piszesz, że miał jakiś wypadek?

    --
    Jotte