  • Data: 2010-09-02 09:43:11
    Temat: Re: A propos wypadku Ziętarskiego
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-02 09:19, CeSaR pisze:

    > Bzdura jak mało która. Film trwa min. 20 sekund licząc do czasu
    > katapultowania się sportowca.

    A czy ja piszę że mu *zajechał* drogę? Po prostu filmowiec jechał prawym
    pasem. Koledzy obok wydedukowali że w kraju gdzie to kręcono przepisy na
    to pozwalają. W 16 sek. filmu pojawia się lotnik już na pasie zieleni.
    Musiał być jakiś powód, że tak pojechał. Chyba nikt nie sądzi, że zrobił
    to bo pomyślał że ma offroadowe auto i przy tej prędkości może polecieć
    trawką. Może chciał się zmieścić na tym wąskim pasie wew. oddzielonym
    żółtą linią? Powtarzam, ze nie umniejszam głupoty lotnika.

    --
    MZ