  • Data: 2010-09-02 12:10:18
    Temat: Re: A propos wypadku Ziętarskiego
    Od: "CeSaR" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Całe 5 tygodni jeździłem z V oscylującym ok. 80 mph - NY, NJ, CT, PA, VA i
    > DC - a tam w większości jest ograniczenie do 65 mph. I nie byłem jedynym
    > ... co więcej - często-gęsto byłem wyprzedzany przez grupki 3-4 samochodów
    > jadących szybciej.

    3 razy miałem okazję pokonać trasę z Nowego Jorku na Florydę (w obie
    strony). Utrzymując się w głównym nurcie kierowców czyli 50/50 wyprzedzałem
    i byłem wyprzedzany, prędkość oscylowała właśnie w granicach takich, jak już
    ktoś napisał: +3 do 5 Mph nad limit.
    Ci którzy wyprzedzali sporo szybciej za chwilę stali na poboczu w asyście
    state troopersów.
    Zostaliśmy zatrzymani raz, poza autostradą za przekroczenie o jakieś 10Mph -
    zwykłe zagapienie się. Policjant poszedł z własnej woli na lekką ugodę i
    dostaliśmy bilet nie za prędkość a za "niemanie" pasów. Sedzia wyrokiem
    wycenił ten niecny występek na 70USD i bez punktów. Amerykanin był kierowcą
    więc jakoś się udało.