    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: A propos po?cigów...
    Date: Mon, 17 Oct 2011 13:36:22 +0200
    <j79aak$jso$4@node2.news.atman.pl> <j79ahc$oae$1@inews.gazeta.pl>
    <j79aou$jso$5@node2.news.atman.pl> <j79b36$qdh$1@inews.gazeta.pl>
    <j79bki$jso$8@node2.news.atman.pl> <j79brs$ssp$1@inews.gazeta.pl>
    <j79c10$jso$11@node2.news.atman.pl> <j7gn6c$2c8$1@news.onet.pl>
    <j7go42$hga$1@inews.gazeta.pl> <j7govu$921$1@node2.news.atman.pl>
    <j7gq2n$mri$1@inews.gazeta.pl> <j7grcm$921$3@node2.news.atman.pl>
    <j7gv3u$2ra$1@news.onet.pl> <j7gvc2$921$11@node2.news.atman.pl>
    <j7gvsl$5d2$1@news.onet.pl> <j7gvu0$7sg$2@inews.gazeta.pl>
    <j7h098$6pn$1@news.onet.pl> <j7h0uj$eec$1@inews.gazeta.pl>
    <j7h1mi$ce0$1@news.onet.pl>

    W dniu 2011-10-17 12:57, CeSaR pisze:
    (...)
    > Wiem, "Siłaczką" zalatuje i pracą u podstaw.... Tez mi troche glupio. Ale z
    > drugiej strony mam case, o ktorym wspominalem:
    > potracenie na przejsciu dla pieszych, zielone swiatlo, sa swiadkowie, jest
    > poszkodowany (a dokladnie poszkodowana) i co?
    > I gowno. Do dzis nie ma sprawcy. Pomimo tego, ze wiadomo kto jest
    > wlascicielem samochodu.

    Ano - i jak tutaj przeczytałem przed chwilą, to w sumie żadna różnica,
    czy ktoś ciął 300 na gumie w mieście (niby przez wieś), czy 150km/h
    jechał autostradą. Przecież tak samo złamał przepis :>

    To podobnie jak opowieści, że ci zapieprzający Puławska (DC) ponad
    150km/h (parę ostatnich wypadków) to nie z debilizmu i prędkości,
    tylko z jakichś dodatkowych przyczyn - czytaj prędkość nie jest
    niczemu winna, więc czemu za to łapać? Albo w ogóle po co łapać?

    > Wlasnie. Jak za reke nie zlapiesz to pozniej chocbys sie zaplakal - nic nie
    > zdzialasz.

    Nawet jak złapią za rękę to mówią, że to nie ich, albo że ręka łapiąca
    była brudna, czy tez nie miała homologacji...