  • Data: 2011-10-17 13:45:27
    Temat: Re: A propos po?cigów...
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-10-17, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Ano - i jak tutaj przeczytałem przed chwilą, to w sumie żadna różnica,
    > czy ktoś ciął 300 na gumie w mieście (niby przez wieś), czy 150km/h
    > jechał autostradą. Przecież tak samo złamał przepis :>

    Konczyles jakis kurs z demagogii? Jedno i drugie jest zlamaniem przepisu
    - czyz nie? A od oceniania czy to bylo duze przewinienie czy male jest
    Policja ew. sad. A gadanie w stylu - lamie lekko przepisy ale oni lamia
    bardziej jest smieszne.

    Zeby nie bylo - lamie przepisy i nie mam do innych pretensji, ze tez je
    lamia..

    > Nawet jak złapią za rękę to mówią, że to nie ich, albo że ręka łapiąca
    > była brudna, czy tez nie miała homologacji...

    Oczywiscie generalizujesz. Dzisiaj rano podobno widzieli jak wjechalem
    pod zakaz i jechalem buspasem, nie chcialem od nich zadnych dowodow w
    postaci zdjec czy homologacji kogutow na radiowozie, poprosilem o jak
    najnizszy mandat, przyjalem i sie pozegnalismy.

    --
    Artur
    ZZR 1200