  • Data: 2011-10-17 12:44:24
    Temat: Re: A propos po?cigów...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-17 12:33, CeSaR pisze:

    > Wkur...ia mnie takie podchodzenie do tematu i tyle. Widocznie za stary sie
    > juz robie i tetryczeje.

    Wyluzuj, nie ma co się tym denerwować, zdrowia szkoda. Prezentują takie
    podejście do tematu i tyle. Tłumaczyć i pytać możesz do woli - bez
    efektu. Najwyżej przy okazji któryś ze specjalistów postawi Ci na
    odległość diagnozę na temat Twojego stanu psychicznego, czy też jakieś
    insynuacje na bazie własnych imaginacji.

    Takie są realia :)