  • 31. Data: 2015-01-28 20:08:26
    Temat: Re: A propos konstruktywnego sp??dzania czasu..
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-28 o 10:58, J.F. pisze:

    > Kosztowne.

    no tak, w katolandzie na wyjebany domek do oddawania czci wymyślonemu
    kolesiowi znad chmur to miliony są, na praktyczne i funkcjonalne
    rozwiązania - niet.

    eh...

    @

  • 32. Data: 2015-01-28 20:08:59
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-28 o 19:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Maciek m...@n...pl ...

    > Ogólnie to nie wiem w czym taki pomysł miałby być lepszy niz urzadzenie
    > odliczajace ilosc sekund do zmiany swiatła na sygnalizatorze?

    bo sygnalizatora wcale nie musi być?

    @

  • 33. Data: 2015-01-28 20:21:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości

    >Ogólnie to nie wiem w czym taki pomysł miałby być lepszy niz
    >urzadzenie
    >odliczajace ilosc sekund do zmiany swiatła na sygnalizatorze?

    Z daleka nie widac, duze strasznie musi byc, skojarzyc wtedy gorzej.
    Moze owocowac tym ze kierowca przyspieszy przed przejsciem bo czasu
    malo.

    A tu w miare dobrze - nie ma pieszych - nie przeszkadza. Sa - to
    kierowcy sa sensownie spowalniani.

    J.

  • 34. Data: 2015-01-28 20:29:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Miller" napisał

    >no tak, w katolandzie na wyjebany domek do oddawania czci wymyślonemu
    >kolesiowi znad chmur to miliony są, na praktyczne i funkcjonalne
    >rozwiązania - niet.
    >eh...

    Jeden w calym kraju. A Ty bys chcial kilkaset czy tysiace.

    A jak uczy doswiadczenie - to tez bedzie kosztowalo miliony, czego nie
    bardzo potrafie zrozumiec :-(

    J.

  • 35. Data: 2015-01-28 21:28:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masti" napisał w wiadomości
    J.F. wrote:

    >się zdecyduj

    >oczywiście

    Hm ... niby z jednej strony wydaje sie to oczywiste, ale z drugiej ...
    moze nie dostrzegamy powodow niebezpieczenstwa tak jak urzednik.
    Jedziemy potem 100/90, narzekamy ze nie wiadomo po co znak ... a
    wypadkowosc najwyzsza w Europie :-)

    No ale fakt - obecnie nie zwracam na to uwagi, wiec szkoda (naszych)
    pieniedzy :-)

    J.

  • 36. Data: 2015-01-28 22:22:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jeden w calym kraju.

    Że jak?
    Prędzej jeden na kilkaset metrów.

  • 37. Data: 2015-01-28 22:53:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-01-28 13:18, J.F. wrote:

    > Kominiarz ... czyli jakis piec w budynku jest ?
    > Moze chodzi o jakies dodatkowe wymogi, zeby np nie zaklócic dolotu
    > powietrza do pieca ?

    Niekoniecznie - kominiarz musi być niezależnie od pieca:P

    Shrek.

  • 38. Data: 2015-01-28 22:59:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Miller n...@n...com ...

    > bo sygnalizatora wcale nie musi być?

    tego urzadzenia tez nie...?

  • 39. Data: 2015-01-28 23:21:08
    Temat: Re: A propos konstruktywnego spA~^(a)dzania czasu..
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-28 o 16:08, tadzik pisze:

    > Przeczytałeś o czym pisał Gotfryd?

    Tak.
    "Otwory nawiewowe" są elementem "systemu wentylacji".

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2015-01-28 23:36:49
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-28 o 22:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Artur Miller n...@n...com ...

    > tego urzadzenia tez nie...?

    trolujesz czy nie ogarniasz? w ogóle niczego nie musi być... możemy
    wrócić do wielbłądów i lektyk. i karawan.

    @