-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: A propos konstruktywnego sp??dzania czasu..
Date: Mon, 02 Feb 2015 16:47:21 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 24
Message-ID: <mao664$2o6$1@node1.news.atman.pl>
References: <ma8dq4$m4g$1@usenet.news.interia.pl> <ma8hbp$2q8$1@node1.news.atman.pl>
<ma8j2q$ved$1@dont-email.me> <ma8sko$c66$1@dont-email.me>
<54c7f808$0$21905$65785112@news.neostrada.pl>
<ma8u8e$j6q$1@dont-email.me>
<54c7fdf9$0$11619$65785112@news.neostrada.pl>
<ma8uuu$m94$1@dont-email.me> <54c808f2$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
<ma96du$8ue$1@usenet.news.interia.pl> <maajl8$8cg$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<mabc4b$m9m$2@usenet.news.interia.pl>
<Pine.WNT.4.64.1501290958070.5488@quad>
<54ca3c1f$0$3745$65785112@news.neostrada.pl>
<Pine.WNT.4.64.1501300041320.1612@quad>
<X...@1...0.0.1>
<54cba3e7$0$2197$65785112@news.neostrada.pl>
<Pine.WNT.4.64.1501312105010.3500@quad>
<1...@4...net>
<Pine.WNT.4.64.1502021443390.488@quad>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1422892036 2822 83.142.198.226 (2 Feb 2015 15:47:16 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Feb 2015 15:47:16 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1502021443390.488@quad>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2555078
[ ukryj nagłówki ]On 2015-02-02 14:45, Gotfryd Smolik news wrote:
> On Sat, 31 Jan 2015, J.F. wrote:
>
>> Jakos tego unikali. Widac przystanek "przed" jest lepszy.
>
> Tylko nie umiemy dojść dlaczego ;)
Bo tramwaj stoi raz. A jakby był za, to najpierw by stał przed
skrzyżowaniem, potem za. Oczywiście, że dałoby się zrobic, żeby tramwaj
miał od razu zielone, z tym że nie u nas. U nas nawet jak w torach jest
petla indukcyjna i "priorytet" dla tramwaju, to polega to na tym, że
podjeżdza, staje na 15 sekund na czerwonym - po prostu dobrze zrobić
tego się nie da - dlaczego? Mnie nie pytaj - mi się wydawało, że
bardziej banalnego problemu inżynierskiego niż przewidzenie ruchu
tramwaju o jednym stopniu swobody i dość jasno ograniczonych i poznanych
przyspieszeniach/opóźnieniach nie ma, ale z jakiegoś powodu się nie da i
już - od 10 lat kombinują i się nie da. Za każdym razem jak chcą zrobić
szybki tramwaj, to okazuje się, że co prawda rzeczywiście ma sporo
przeszkleń, ale jest wolniejszy od autobusu, który miał zastąpić i żeby
ludzi przekonać do tego szybkiego tramwaju trzeba zlikwidować równoległą
linie autobusową;)
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.02.15 18:07 J.F.
- 02.02.15 18:49 janusz_k
- 02.02.15 20:08 masti
- 03.02.15 00:30 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=