-
Data: 2015-01-28 00:19:26
Temat: Re: A propos konstruktywnego sp??dzania czasu..
Od: Artur Miller <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2015-01-27 o 22:53, J.F. pisze:
> Użytkownik "masti" napisał w wiadomości
> J.F. wrote:
>>>>> Problem w tym, ze znak stoi na bardzo wielu zakretach i wcale nie
>>>>> ostrych.
>>>> czyli nie ostrzega o ostrym Więc tam gdzie jest ostry nikt się nim
>>>> nie przejmie.
>>> Ale on nie ma ostrzegac przed ostrym, tylko niebezpiecznym.
>>> Niebezpiecznym nie tylko dlatego, ze 100k/h sie tam nie przejedzie,
>>> ale np dlatego ze widocznosci nie ma :-)
>>> No i co - nie chcesz byc ostrzezonym ? :-)
>
>> na razie nie jestem skoro znaki stoją przed zakrętami, które są
>> niebezpieczne wyłącznie dla Stara bez zawieszenia na łysych oponach na
>> lodzie
>
> Alez jestes. Ostrzezony, zeby nie wyprzedzac tam stara wlokacego sie 50,
> bo to jednak niebezpieczny zakret :-)
>
> I co - proponujesz trzy znaki ?
> -ostry zakret,
> -naprawde ostry zakret
> -inne niebezpieczenstwa.
>
> w efekcie znakow przybedzie :-)
>
> J.
>
akurat ostrzegawczych była mniejszość raczej. najciekawsze było między
Żmigrodem a Trzebnicą, gdzie kopią pod S5 obok istniejącej 5-ki. Każda
rozjeżdżona przez wywrotki ścieżka poprzedzona jest ograniczeniem do 70,
potem 50 i zakaz wyprzedzania. Takich ścieżek jest 4 czy 5 na kilku km.
jednym z mądrzejszych pomysłów widziałem dawno temu na wylocie z
Warszawy w kierunku Gdańska. Gdzie przed skrzyżowaniami z sygnalizacją
swietlną ustawione były znaki, których treść zależała od zamierzonej
zmiany sygnalizacji. Gdy było zielone, na ograniczeniach świeciło sie
"100", gdy za chwile miało sie zmienić na czerwone, znaki zmieniały sie
na "70" na tyle wcześnie, ze dało się spokojnie wyhamować. dlaczego na
krajowych drogach przed skrzyżowaniami i przejściami dla pieszych nie ma
czegoś takiego? normalnie jest 90, piechur naciska guzik, 200m przed
przejściem zaświeca sie ograniczenie do 50... a tak to nawet w środku
nocy trzeba deptać w hamulec co pół minuty...
@
Następne wpisy z tego wątku
- 28.01.15 00:30 Gotfryd Smolik news
- 28.01.15 10:47 J.F.
- 28.01.15 10:58 J.F.
- 28.01.15 13:11 Maciek
- 28.01.15 13:18 J.F.
- 28.01.15 13:46 elmer radi radisson
- 28.01.15 14:46 Adam
- 28.01.15 15:05 tadzik
- 28.01.15 15:11 RoMan Mandziejewicz
- 28.01.15 15:11 RoMan Mandziejewicz
- 28.01.15 15:21 tadzik
- 28.01.15 15:54 RadoslawF
- 28.01.15 15:54 Miroo
- 28.01.15 16:08 tadzik
- 28.01.15 16:11 tadzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=