-
Data: 2015-01-28 00:19:26
Temat: Re: A propos konstruktywnego sp??dzania czasu..
Od: Artur Miller <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2015-01-27 o 22:53, J.F. pisze:
> Użytkownik "masti" napisał w wiadomości
> J.F. wrote:
>>>>> Problem w tym, ze znak stoi na bardzo wielu zakretach i wcale nie
>>>>> ostrych.
>>>> czyli nie ostrzega o ostrym Więc tam gdzie jest ostry nikt się nim
>>>> nie przejmie.
>>> Ale on nie ma ostrzegac przed ostrym, tylko niebezpiecznym.
>>> Niebezpiecznym nie tylko dlatego, ze 100k/h sie tam nie przejedzie,
>>> ale np dlatego ze widocznosci nie ma :-)
>>> No i co - nie chcesz byc ostrzezonym ? :-)
>
>> na razie nie jestem skoro znaki stoją przed zakrętami, które są
>> niebezpieczne wyłącznie dla Stara bez zawieszenia na łysych oponach na
>> lodzie
>
> Alez jestes. Ostrzezony, zeby nie wyprzedzac tam stara wlokacego sie 50,
> bo to jednak niebezpieczny zakret :-)
>
> I co - proponujesz trzy znaki ?
> -ostry zakret,
> -naprawde ostry zakret
> -inne niebezpieczenstwa.
>
> w efekcie znakow przybedzie :-)
>
> J.
>
akurat ostrzegawczych była mniejszość raczej. najciekawsze było między
Żmigrodem a Trzebnicą, gdzie kopią pod S5 obok istniejącej 5-ki. Każda
rozjeżdżona przez wywrotki ścieżka poprzedzona jest ograniczeniem do 70,
potem 50 i zakaz wyprzedzania. Takich ścieżek jest 4 czy 5 na kilku km.
jednym z mądrzejszych pomysłów widziałem dawno temu na wylocie z
Warszawy w kierunku Gdańska. Gdzie przed skrzyżowaniami z sygnalizacją
swietlną ustawione były znaki, których treść zależała od zamierzonej
zmiany sygnalizacji. Gdy było zielone, na ograniczeniach świeciło sie
"100", gdy za chwile miało sie zmienić na czerwone, znaki zmieniały sie
na "70" na tyle wcześnie, ze dało się spokojnie wyhamować. dlaczego na
krajowych drogach przed skrzyżowaniami i przejściami dla pieszych nie ma
czegoś takiego? normalnie jest 90, piechur naciska guzik, 200m przed
przejściem zaświeca sie ograniczenie do 50... a tak to nawet w środku
nocy trzeba deptać w hamulec co pół minuty...
@
Następne wpisy z tego wątku
- 28.01.15 00:30 Gotfryd Smolik news
- 28.01.15 10:47 J.F.
- 28.01.15 10:58 J.F.
- 28.01.15 13:11 Maciek
- 28.01.15 13:18 J.F.
- 28.01.15 13:46 elmer radi radisson
- 28.01.15 14:46 Adam
- 28.01.15 15:05 tadzik
- 28.01.15 15:11 RoMan Mandziejewicz
- 28.01.15 15:11 RoMan Mandziejewicz
- 28.01.15 15:21 tadzik
- 28.01.15 15:54 RadoslawF
- 28.01.15 15:54 Miroo
- 28.01.15 16:08 tadzik
- 28.01.15 16:11 tadzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=