  • 1. Data: 2013-08-23 10:01:42
    Temat: A propos Elektrody
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=263
    3746

    Wkleje tutaj bo elektroda to już nie jest forum a wioskowe towarzystwo
    wzajemnej adoracji.

    Zasugerowałem w odpowiedzi że jeśli się cos wiesza w PC to nie powinno
    się konstruować WDT a raczej usunać przyczynę zwisów juz abstrachujac od
    tego że sprzetowe WDT kosztują grosze i są bez problemu dostępne.
    Oczywiscie post wyladował w koszu bo niby nie na temat.

    W PC stosuje się uklady WDt supervisorów ale nie w sprzecie za 10zł.

  • 2. Data: 2013-08-26 14:31:08
    Temat: Re: A propos Elektrody
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Mnie na Elektrodzie przeszkadzają dzieciaki, które przeczytają kilka postów
    ludzi znających się na temacie i potem wręcz wklejają utarte teksty w celu
    zdobycia 'pomógł', czy też okrzyknięcia się specjalistą...

  • 3. Data: 2013-09-01 15:28:55
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2013 14:31:08 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
    > Mnie na Elektrodzie przeszkadzają dzieciaki, które przeczytają kilka postów
    >
    > ludzi znających się na temacie i potem wręcz wklejają utarte teksty w celu
    >
    > zdobycia 'pomógł', czy też okrzyknięcia się specjalistą...

    Najgorsze jest to że dzieciaki są w każdym występującym w przyrodzie wieku. Elektroda
    to zwyczajny gówniany portal. Merytorycznych informacji tam niewiele. Za to ormowców
    od chuja.