  • Data: 2013-08-25 14:32:51
    Temat: Re: A propos Elektrody
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-25 14:09, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > a co Wam się nie podoba w http://usbdp.org/
    > no proszę, chcę wiedzieć, co jest nie tak i czemu takie gówno jak
    > elektroda cały czas jest wspierane, a inny bardzo ciekawy projekt nie?

    Strona miałaby może szanse spodobać się. Ale autor musiałby mieć wiedzę,
    którą chciałby się podzielić z innymi. Przydałby się jakiś dorobek i
    odrobinkę charyzmy aby przekonać kolegów z branży do włożenia wysiłku w
    budowanie portalu. Tobie niestety brakuje tego wszystkiego.

    Bo to jest zapewne twoja stronka, patrząc na tekst:
    "Strona, w żadnym stopniu, nie jest finansowana ze środków Unii
    Europejskiej, nie uzyskała też poparcia Platformy Obywatelskiej i
    Politechniki Warszawskiej... a właściwie powstała przy głośnym
    sprzeciwie wszystkich tych trzech instytucji..."
    Nasuwają mi się tu jeszcze dwa pytania:
    Jaki głośny sprzeciw tych instytucji towarzyszył powstaniu tej stronki?
    Po co na końcu zdania umieszczasz trzy kropki?

    --
    pozdrawiam
    MD