  • Data: 2013-08-25 15:28:15
    Temat: Re: A propos Elektrody
    Od: "Zbino" <z...@p...abcdpocztaonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nadal piszemy o tym konkretnym wywaleniu postu do kosza? To jest to
    > chamskie traktowanie?

    Takich przypadków jest wiele mi też wywalili do kosza wpis na temat wnętrza
    jonizatora do samochodu. Umieściłem opis jonizatora powietrza i zamieściłem
    zdjęcia płytki drukowanej z wnętrza tego urządzenia - ku przestrodze. Na
    zdjęciach było widac jak nas sprzedawcy próbuja oszukiwać oferując diodę
    świecącą jako jonizator powietrza. Moderator od razu usunął mój wpis
    twierdząc, że nie odpowiada tematyce grupy czy coś koło tego. Chciałem
    przestrzec elektroników przed naciągaczami ale odechciało mi się raz na
    zawsze pisać na tym forum.
    Zbyszek