-
11. Data: 2011-10-06 21:20:24
Temat: Re: A pozniej pol roku zajmuje wyjasnianie przyczyn...
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-10-06, jerzu <t...@p...onet.pl> wrote:
>>
>>a jak wtedy sygnalizujesz skręt?
>
> Ręcami. A co zrobisz, jak pojazd holowany ma skopaną instalację
> elektryczną?
>
W lewo wystawiasz reke przez okno kierowcy a w prawo przez okno
pasazera? Skoro masz dzialajace kierunkowskazy to na cholere awaryjne?
Informacja o holowaniu jest trojkat.
--
Artur
-
12. Data: 2011-10-06 22:56:24
Temat: Re: A pozniej pol roku zajmuje wyjasnianie przyczyn...
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello AZ,
Thursday, October 6, 2011, 9:20:24 PM, you wrote:
>>>a jak wtedy sygnalizujesz skręt?
>> Ręcami. A co zrobisz, jak pojazd holowany ma skopaną instalację
>> elektryczną?
> W lewo wystawiasz reke przez okno kierowcy a w prawo przez okno
> pasazera? Skoro masz dzialajace kierunkowskazy to na cholere awaryjne?
> Informacja o holowaniu jest trojkat.
Jasne. Szczególnie, gdy może być za szybą i wtedy jego widoczność
jest mocno wątpliwa. A jak jeszcze ktoś holuje na zbyt długiej lince,
to o próby wjazdu między holowanego a holujacego bardzo łatwo.
Na czas konieczności sygnalizowania zamiaru skrętu/zmiany pasa można
awaryjne wyłączyć.
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
13. Data: 2011-10-07 12:49:32
Temat: Re: A pozniej pol roku zajmuje wyjasnianie przyczyn...
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Thu, 6 Oct 2011, AZ wrote:
> On 2011-10-06, jerzu <t...@p...onet.pl> wrote:
>>>
[...to niżej to nie jerzu, ale to nie ja wyciąłem wrotkę...]
>>> a jak wtedy sygnalizujesz skręt?
>>
>> Ręcami.
[...]
>>
> W lewo wystawiasz reke przez okno kierowcy a w prawo przez okno
> pasazera?
W sprawie formalnej: wnioskuję o obowiązkowe szkolenie kierowników
pojazdów wszelakich z historii sygnalizacji drogowej.
Niektórzy dowiedzieliby się jak przez lewe okno kierowcy
sygnalizuje się skręt w prawo ;)
(nie wspomnę o możliwości utrzymaia niektórych opcji sygnalizacji,
np. zamiaru zatrzymania na rowerze; *opcji*).
pzdr, Gotfryd
-
14. Data: 2011-10-07 13:31:31
Temat: Re: A pozniej pol roku zajmuje wyjasnianie przyczyn...
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
Dnia pięknego Mon, 03 Oct 2011 20:09:16 +0000 osobnik zwany AZ
wystukał:
>> Sytuacja z przed kilku dni, DK17 w strone Warszawy, ruch spory, na
>> poboczu sobie stoi samochod z awaryjnymi ktorych na trasie pelno.
>> Nagle
>> gdy jestem juz ~50m przed nim samochod sobie radosnie zawraca - na
>> awaryjnych.
Ale o co chodzi - ze zawraca, ze na awaryjnych czy ze 50m ?
>albo holowanie na awaryjnych. i bądź tu mądry co zespół holownika
>wymyśli
Co wymysli to wymysli - zwolnisz to cie nie zaskocza. W odroznieniu od
trojkata gdzies gleboko za szyba, ktorego nie dostrzezesz. Zreszta jak
umie jezdzic to cie po prostu nie zaskoczy manewrami.
A awaryjne na czas skretu mozna wylaczyc.
A zreszta ... zrobcie fotki jak wasze auta wygladaja z trojkatem z
tylu, to pogadamy dalej.
J.
-
15. Data: 2011-10-07 17:59:23
Temat: Re: A pozniej pol roku zajmuje wyjasnianie przyczyn...
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Fri, 7 Oct 2011 12:49:32 +0200, Gotfryd Smolik news
<s...@s...com.pl> wrote:
> Niektórzy dowiedzieliby się jak przez lewe okno kierowcy
> sygnalizuje się skręt w prawo ;)
Byłem ostatnio w takiej sytuacji. Pan Policjant miał gdzieś
sygnalizowanie łapą i w sumie chyba tylko dzięki temu, że
wieczór był i chcieli do domu, albo co, nie wysłali mnie na
lawetę.
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
16. Data: 2011-10-07 18:11:14
Temat: Re: A pozniej pol roku zajmuje wyjasnianie przyczyn...
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
On 2011-10-06, jerzu <t...@p...onet.pl> wrote:
>>a jak wtedy sygnalizujesz skręt?
>
> Ręcami. A co zrobisz, jak pojazd holowany ma skopaną instalację
> elektryczną?
To laweta. Tak samo jak z niedziałającym wspomaganiem kierownicy czy
hampli.
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski
-
17. Data: 2011-10-09 22:44:03
Temat: Re: A pozniej pol roku zajmuje wyjasnianie przyczyn...
Od: jerzu <t...@p...onet.pl>
On Fri, 07 Oct 2011 18:11:14 +0200, Krzysiek Kielczewski
<k...@g...com> wrote:
>To laweta. Tak samo jak z niedziałającym wspomaganiem kierownicy czy
>hampli.
O ile niedziałające hamulce wymagają lawety, to już niedziałające
kierunowskazy niekoniecznie.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@p...onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200
-
18. Data: 2011-10-10 09:31:42
Temat: Re: A pozniej pol roku zajmuje wyjasnianie przyczyn...
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
On 2011-10-09, jerzu <t...@p...onet.pl> wrote:
>>To laweta. Tak samo jak z niedziałającym wspomaganiem kierownicy czy
>>hampli.
>
> O ile niedziałające hamulce wymagają lawety, to już niedziałające
> kierunowskazy niekoniecznie.
Ale światła już są potrzebne.
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski
-
19. Data: 2011-10-10 20:58:19
Temat: Re: A pozniej pol roku zajmuje wyjasnianie przyczyn...
Od: jerzu <t...@p...onet.pl>
On Mon, 10 Oct 2011 09:31:42 +0200, Krzysiek Kielczewski
<k...@g...com> wrote:
>Ale światła już są potrzebne.
W pojeździe holującym.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@p...onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200
-
20. Data: 2011-10-11 00:25:08
Temat: Re: A pozniej pol roku zajmuje wyjasnianie przyczyn...
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
On 2011-10-10, jerzu <t...@p...onet.pl> wrote:
>>Ale światła już są potrzebne.
>
> W pojeździe holującym.
A w holowanym przy obecnych przepisach już nie? (spójności przepisów
nie będę bronił)
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski