-
21. Data: 2011-10-11 16:03:54
Temat: Re: A pozniej pol roku zajmuje wyjasnianie przyczyn...
Od: jerzu <t...@p...onet.pl>
On Tue, 11 Oct 2011 00:25:08 +0200, Krzysiek Kielczewski
<k...@g...com> wrote:
>A w holowanym przy obecnych przepisach już nie?
IMHO nie, ale jak twierdzisz inaczej to przytocz odpowiedni cytat.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@p...onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200
-
22. Data: 2011-10-11 17:19:07
Temat: Re: A pozniej pol roku zajmuje wyjasnianie przyczyn...
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
On 2011-10-11, jerzu <t...@p...onet.pl> wrote:
>>A w holowanym przy obecnych przepisach już nie?
>
> IMHO nie, ale jak twierdzisz inaczej to przytocz odpowiedni cytat.
Art. 51. 1. Kierujący pojazdem jest obowiązany używać świateł mijania
podczas jazdy w warunkach normalnej przejrzystości powietrza.
Art. 22. 5. Kierujący pojazdem jest obowiązany zawczasu i wyraźnie
sygnalizować zamiar zmiany kierunku jazdy lub pasa ruchu oraz zaprzestać
sygnalizowania niezwłocznie po wykonaniu manewru.
Nie rzuciło mi się w oczy żadne wyłączenie pojazdu holowanego.
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski
-
23. Data: 2011-10-11 18:14:54
Temat: Re: A pozniej pol roku zajmuje wyjasnianie przyczyn...
Od: jerzu <t...@p...onet.pl>
On Tue, 11 Oct 2011 17:19:07 +0200, Krzysiek Kielczewski
<k...@g...com> wrote:
>Nie rzuciło mi się w oczy żadne wyłączenie pojazdu holowanego.
Niby masz rację, ale kwestia jest dyskusyjna.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@p...onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200
-
24. Data: 2011-10-11 23:33:34
Temat: Re: A pozniej pol roku zajmuje wyjasnianie przyczyn...
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello Krzysiek,
Tuesday, October 11, 2011, 5:19:07 PM, you wrote:
>>>A w holowanym przy obecnych przepisach już nie?
>> IMHO nie, ale jak twierdzisz inaczej to przytocz odpowiedni cytat.
> Art. 51. 1. Kierujący pojazdem jest obowiązany używać świateł mijania
> podczas jazdy w warunkach normalnej przejrzystości powietrza.
> Art. 22. 5. Kierujący pojazdem jest obowiązany zawczasu i wyraźnie
> sygnalizować zamiar zmiany kierunku jazdy lub pasa ruchu oraz zaprzestać
> sygnalizowania niezwłocznie po wykonaniu manewru.
> Nie rzuciło mi się w oczy żadne wyłączenie pojazdu holowanego.
Ale dlaczego Ty piszesz o przepisach dotyczących sprawnego pojazdu?
Art. 31 nie łaska poczytać?
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
25. Data: 2011-10-12 00:47:30
Temat: Re: A pozniej pol roku zajmuje wyjasnianie przyczyn...
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
On 2011-10-11, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:
>>> IMHO nie, ale jak twierdzisz inaczej to przytocz odpowiedni cytat.
>> Art. 51. 1. Kierujący pojazdem jest obowiązany używać świateł mijania
>> podczas jazdy w warunkach normalnej przejrzystości powietrza.
>> Art. 22. 5. Kierujący pojazdem jest obowiązany zawczasu i wyraźnie
>> sygnalizować zamiar zmiany kierunku jazdy lub pasa ruchu oraz zaprzestać
>> sygnalizowania niezwłocznie po wykonaniu manewru.
>> Nie rzuciło mi się w oczy żadne wyłączenie pojazdu holowanego.
>
> Ale dlaczego Ty piszesz o przepisach dotyczących sprawnego pojazdu?
> Art. 31 nie łaska poczytać?
Przeczytałem. I dalej nie widzę żadnych wykluczeń.
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski
-
26. Data: 2011-10-12 00:47:59
Temat: Re: A pozniej pol roku zajmuje wyjasnianie przyczyn...
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
On 2011-10-11, jerzu <t...@p...onet.pl> wrote:
>>Nie rzuciło mi się w oczy żadne wyłączenie pojazdu holowanego.
>
> Niby masz rację, ale kwestia jest dyskusyjna.
No to dyskutuj :)
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski
-
27. Data: 2011-10-12 00:56:22
Temat: Re: A pozniej pol roku zajmuje wyjasnianie przyczyn...
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello Krzysiek,
Wednesday, October 12, 2011, 12:47:30 AM, you wrote:
>>>> IMHO nie, ale jak twierdzisz inaczej to przytocz odpowiedni cytat.
>>> Art. 51. 1. Kierujący pojazdem jest obowiązany używać świateł mijania
>>> podczas jazdy w warunkach normalnej przejrzystości powietrza.
>>> Art. 22. 5. Kierujący pojazdem jest obowiązany zawczasu i wyraźnie
>>> sygnalizować zamiar zmiany kierunku jazdy lub pasa ruchu oraz zaprzestać
>>> sygnalizowania niezwłocznie po wykonaniu manewru.
>>> Nie rzuciło mi się w oczy żadne wyłączenie pojazdu holowanego.
>> Ale dlaczego Ty piszesz o przepisach dotyczących sprawnego pojazdu?
>> Art. 31 nie łaska poczytać?
> Przeczytałem. I dalej nie widzę żadnych wykluczeń.
Art. 31 jest przepisem szczególnym, mającym wyższą wagę od ogólnych,
które podałeś. I masz wyraźnie podane, jakie pojazdy nie mogą być
holowane oraz jakie światła w pojazdach holowanych muszą być użyte i
kiedy.
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
28. Data: 2011-10-12 09:30:14
Temat: Re: A pozniej pol roku zajmuje wyjasnianie przyczyn...
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
On 2011-10-11, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:
>>> Ale dlaczego Ty piszesz o przepisach dotyczących sprawnego pojazdu?
>>> Art. 31 nie łaska poczytać?
>> Przeczytałem. I dalej nie widzę żadnych wykluczeń.
>
> Art. 31 jest przepisem szczególnym, mającym wyższą wagę od ogólnych,
> które podałeś. I masz wyraźnie podane, jakie pojazdy nie mogą być
> holowane oraz jakie światła w pojazdach holowanych muszą być użyte i
> kiedy.
Nie zgadzam się z tą interpretacją, moim zdaniem holowany musi mieć
włączone światła pozycyjne, musi mieć sprawne światła stop i musi
sygnalizować kierunkowskazami zmiany kierunku jazdy. Jak już pisałem: w
tym przepisie nie ma żadnych wykluczeń pozostałych przepisów.
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski
-
29. Data: 2011-10-12 10:32:18
Temat: Re: A pozniej pol roku zajmuje wyjasnianie przyczyn...
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello Krzysiek,
Wednesday, October 12, 2011, 9:30:14 AM, you wrote:
>>>> Ale dlaczego Ty piszesz o przepisach dotyczących sprawnego pojazdu?
>>>> Art. 31 nie łaska poczytać?
>>> Przeczytałem. I dalej nie widzę żadnych wykluczeń.
>> Art. 31 jest przepisem szczególnym, mającym wyższą wagę od ogólnych,
>> które podałeś. I masz wyraźnie podane, jakie pojazdy nie mogą być
>> holowane oraz jakie światła w pojazdach holowanych muszą być użyte i
>> kiedy.
> Nie zgadzam się
Sobie możesz...
> z tą interpretacją, moim zdaniem holowany musi mieć włączone światła
> pozycyjne, musi mieć sprawne światła stop i musi sygnalizować
> kierunkowskazami zmiany kierunku jazdy. Jak już pisałem: w tym
> przepisie nie ma żadnych wykluczeń pozostałych przepisów.
Ten przepis określa, w jakich przypadkach pojazd nie może być
holowany. Jasno określa. Okresla również w jakich warunkach musi mieć
i jakie światła.
Cieszy mnie, że już się nie upierasz przy mijania chociaż.
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
30. Data: 2011-10-12 11:38:33
Temat: Re: A pozniej pol roku zajmuje wyjasnianie przyczyn...
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
On 2011-10-12, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:
>>> Art. 31 jest przepisem szczególnym, mającym wyższą wagę od ogólnych,
>>> które podałeś. I masz wyraźnie podane, jakie pojazdy nie mogą być
>>> holowane oraz jakie światła w pojazdach holowanych muszą być użyte i
>>> kiedy.
>> Nie zgadzam się
>
> Sobie możesz...
Mogę.
>> z tą interpretacją, moim zdaniem holowany musi mieć włączone światła
>> pozycyjne, musi mieć sprawne światła stop i musi sygnalizować
>> kierunkowskazami zmiany kierunku jazdy. Jak już pisałem: w tym
>> przepisie nie ma żadnych wykluczeń pozostałych przepisów.
>
> Ten przepis określa, w jakich przypadkach pojazd nie może być
> holowany. Jasno określa. Okresla również w jakich warunkach musi mieć
> i jakie światła.
W tym przepisie wielu rzeczy nie ma, na przykład nic o obowiązkowym OC.
Uważasz, że można holować pojazd bez ważnego OC?
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski