  • 11. Data: 2012-03-31 14:39:08
    Temat: Re: A podobno...
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-03-2012 12:46, ojciec pisze:
    > Może Peugeot 206 ze zdjęć zmieniał pas i zahaczył o inny samochód i stąd
    > wylądował na słupie, może pękł drążek kierowniczy?Co uważacie?

    Po wraku widać, że w bagażniku wybuchła bomba termobaryczna. Natomiast
    uszkodzenia powstały wcześniej, tuż przed zderzeniem. Świadkowie mówią,
    że tuż po zderzeniu słychać było strzały.

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 12. Data: 2012-03-31 15:18:20
    Temat: Re: Odp: A podobno...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 31 Mar 2012 13:31:50 +0200, Cavallino napisał(a):
    > 10 dni po odbiorze prawka pozwalać sobie na takie szaleństwa w mieście, żeby
    > wylecieć na prostej drodze?
    > Naprawdę powinni wprowadzić testy psychologiczne.....

    I co ci te testy dadza ?
    Jak na kursie nigdy nie pozwolili wrzucic czworki ani przekroczyc 50, to
    skad masz wiedziec ile wolno ?

    Pisalem - na egzaminie powinien byc punkt obowiazkowy - plyta poslizgowa,
    rozpedz do 80, zahamuj, rozpedz, skrec.

    Nieoceniany, bez szkolenia - to ma byc demonstracja co znaczy szybkosc.
    W zasadzie po roku mozna by dorzucic obowiazkowe powtorzenie tego elementu
    :-)

    J.

  • 13. Data: 2012-03-31 15:30:54
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-03-31 14:39, DoQ pisze:

    > Po wraku widać, że w bagażniku wybuchła bomba termobaryczna.

    Natomiast
    > uszkodzenia powstały wcześniej, tuż przed zderzeniem.

    Część uszkodzeń na pewno powstało przed zderzeniem ze słupem, jak np
    opona która spadła z felgi przy uderzeniu w krawężnik lub przy
    przemieszczaniu się samochodu w kierunku prostopadłym do kierunku
    toczenia się opony.Dach i drzwi kierowcy zapewne odcięte zostały przez
    strażaków celem wydostania poszkodowanych. Niestety miałem tą
    nieprzyjemność bycia pasażerem pojazdu w którym strażacy aby wydostać
    zakleszczonego kierowce musieli obcinać dach, rozpierać słupki i odcinać
    dzwi.

    Świadkowie mówią,
    > że tuż po zderzeniu słychać było strzały.

    To było w Smoleńsku. Czy śladem słabych ludzi dalej ciągniesz ten temat?
    Czy to dla Ciebie podają wciąż nowe rewelacje z wydarzenia które dawno
    się skończyło?

    Obejrzałeś crash test do którego podałem link żebyś się nadmiernie nie
    musiał wysilać intelektualnie? Zauważyłeś jakie spustoszenie robi
    uderzenie boczne przy prędkości 30 km/h z urządzeniem szerokości samochodu?

    Czy masz coś mądrego do powiedzenia? Jaki był powód tego wypadku? Tylko
    nadmierna prędkość?

    Przez słodkie pomstowanie nic się nie zmienia, poza ilością wypadków na
    drogach. Wydawane są tylko wyroki, zamiast starać szukać się rozwiązań
    jak dużo jeździć bez kolizyjnie.

  • 14. Data: 2012-03-31 15:32:16
    Temat: Odp: Odp: A podobno...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...

    > I co ci te testy dadza ?

    A jakie?
    Bo powinny wykazać, że świr.....
    Kto normalny tak jeździ 10 dni od otrzymania prawka?

  • 15. Data: 2012-03-31 15:34:55
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-03-31 15:18, J.F. pisze:

    > Pisalem - na egzaminie powinien byc punkt obowiazkowy - plyta poslizgowa,
    > rozpedz do 80, zahamuj, rozpedz, skrec.

    Zdaje się, że dokładnie tak jest, tyle, że na północ od Polski.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 16. Data: 2012-03-31 15:40:56
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    > A jakie?
    > Bo powinny wykazać, że świr.....
    > Kto normalny tak jeździ 10 dni od otrzymania prawka?

    Znaczy jak jeździ?
    Nawet nie ma zdjęć jezdni. Nie wiadomo co było przyczyną. Więc jak
    możesz określać "tak jeździ"?

  • 17. Data: 2012-03-31 15:45:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 31 Mar 2012 12:44:16 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):
    > Po co, przeciez grupowi trolle uwazaja, ze na drzewach/slupach gina
    > wylacznie winni. Co prawda w tym akurat wypadku zginal czlowiek, ktory
    > nie dzierzyl kierownicy w dloniach, ani, co najwazniejsze, nie naciskal
    > gazu, ale to tym gorzej dla faktow. Ci co nie moga tam teraz jechac
    > tramwajem tez sa winni, bo... no nie wiem co, kierowcy-teoretycy z PMSu
    > cos wymysla.

    No, nie przesadzaj.
    Albo mial glupiego tatusia, albo krzyczal do kolegi "szybciej, szybciej"
    :-)

    Jest tez mozliwosc ze wczesniej razem pili :-)

    J.

  • 18. Data: 2012-03-31 16:16:58
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
    > ... wieść pms'owa niesie, że tylko BMW potrafi się tak rozwalić.
    >
    > http://www.rmf24.pl/fakty/polska/zdjecie,iId,653662,
    iSort,5,iTime,1,iAId,44951

    We wrocławiu identyczny pug (chyba ten model) tez wjechal slup
    trakcji/sygnalizacji ale tym razem rozsmarowal (obrazowo) kobiete ktorej juz
    nikt nie mogl pomoc :(

    Linka brak ale wszedzie pisali, to sie stalo wczoraj. Gosc pewnie zmienial
    kanaly albo plyte :/ W tym miejscu droga ma lekki uskok w bok a ten jechal
    jakby prosto...

  • 19. Data: 2012-03-31 16:34:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-03-2012 15:30, ojciec pisze:

> [...]
    > Przez słodkie pomstowanie nic się nie zmienia, poza ilością wypadków na
    > drogach. Wydawane są tylko wyroki, zamiast starać szukać się rozwiązań

    Wiem masz w tym doświadczenie. Upadłeś na chodnik i ów upadek spowodował
    u ciebie duże spustoszenie pod czapką.

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 20. Data: 2012-03-31 16:35:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-03-2012 15:40, ojciec pisze:

    > Znaczy jak jeździ?
    > Nawet nie ma zdjęć jezdni. Nie wiadomo co było przyczyną. Więc jak
    > możesz określać "tak jeździ"?

    A może spadł ze schodów?

    --
    Pozdr. Grzymosław