    Date: Sat, 31 Mar 2012 15:30:54 +0200
    From: ojciec <e...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: A podobno...

    W dniu 2012-03-31 14:39, DoQ pisze:

    > Po wraku widać, że w bagażniku wybuchła bomba termobaryczna.

    Natomiast
    > uszkodzenia powstały wcześniej, tuż przed zderzeniem.

    Część uszkodzeń na pewno powstało przed zderzeniem ze słupem, jak np
    opona która spadła z felgi przy uderzeniu w krawężnik lub przy
    przemieszczaniu się samochodu w kierunku prostopadłym do kierunku
    toczenia się opony.Dach i drzwi kierowcy zapewne odcięte zostały przez
    strażaków celem wydostania poszkodowanych. Niestety miałem tą
    nieprzyjemność bycia pasażerem pojazdu w którym strażacy aby wydostać
    zakleszczonego kierowce musieli obcinać dach, rozpierać słupki i odcinać
    dzwi.

    Świadkowie mówią,
    > że tuż po zderzeniu słychać było strzały.

    To było w Smoleńsku. Czy śladem słabych ludzi dalej ciągniesz ten temat?
    Czy to dla Ciebie podają wciąż nowe rewelacje z wydarzenia które dawno
    się skończyło?

    Obejrzałeś crash test do którego podałem link żebyś się nadmiernie nie
    musiał wysilać intelektualnie? Zauważyłeś jakie spustoszenie robi
    uderzenie boczne przy prędkości 30 km/h z urządzeniem szerokości samochodu?

    Czy masz coś mądrego do powiedzenia? Jaki był powód tego wypadku? Tylko
    nadmierna prędkość?

    Przez słodkie pomstowanie nic się nie zmienia, poza ilością wypadków na
    drogach. Wydawane są tylko wyroki, zamiast starać szukać się rozwiązań
    jak dużo jeździć bez kolizyjnie.