  • 21. Data: 2012-03-31 17:09:27
    Temat: Re: A podobno...
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-03-31 16:34, DoQ pisze:

    > Wiem masz w tym doświadczenie. Upadłeś na chodnik i ów upadek spowodował
    > u ciebie duże spustoszenie pod czapką.

    Opowiedziałeś o swoich ciężkich przeżyciach z dzieciństwa. Współczuje
    Ci, na żywo z lekarzem trudniej więc trzymam kciuki. Pora na odwiedzenie
    poradni zdrowia psychicznego. Zdrowia życzę.

  • 22. Data: 2012-03-31 17:40:55
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Jest tez mozliwosc ze wczesniej razem pili :-)

    Zwykle to kierowca jest odpowiedzialny za wszystko, pasazer o ile nie
    postanowil nagle udusic kierowcy, raczej rzadko bywa sprawca.
    Nic nie wiemy o przyczynach wypadku, nic nie wiemy tez o szybkosci z
    jaka jechali. Ojciec podal sznurek do crashtestu, o ile sie nie myle, to
    boczne sa przeprowadzane przy "spacerowo-parkingowej" predkosci 30km/h.
    Mimo tej zolwiej predkosci i szerokosc chyba polowy dlugosci samochodu
    uderzajacej przeszkody, to kierownik raczej mial male szanse na przezycie.
    Szkoda czlowieka i tyle.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 23. Data: 2012-03-31 18:03:15
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-03-2012 17:09, ojciec pisze:
    > Opowiedziałeś o swoich ciężkich przeżyciach z dzieciństwa. Współczuje
    > Ci, na żywo z lekarzem trudniej więc trzymam kciuki. Pora na odwiedzenie
    > poradni zdrowia psychicznego. Zdrowia życzę.

    Polecasz z autopsji?

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 24. Data: 2012-03-31 18:05:43
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-03-31 18:03, DoQ pisze:

    > Polecasz z autopsji?

    Tak.

  • 25. Data: 2012-03-31 18:52:19
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2012-03-30 23:39, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    > ... wieść pms'owa niesie, że tylko BMW potrafi się tak rozwalić.
    >
    > http://www.rmf24.pl/fakty/polska/zdjecie,iId,653662,
    iSort,5,iTime,1,iAId,44951

    BMW tak rozwalić? BMW z tej strony z której nie walnęło w słup byłoby
    proste jak strzała. Chyba, że byłaby to prędkość bardzo duża.

    I znów przedni napęd na słupie i znów młody kierowca, znów nadmierna
    prędkość... Znów PEUGEOT.

  • 26. Data: 2012-03-31 18:53:23
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2012-03-31 02:17, Marek pisze:

    > 50 km/h to z absolutną pewnością nie było. Raczej bliżej 150. A poza tym
    > to przecież słup stał w niewłaściwym miejscu...

    150? Chyba zgłupiałeś.

  • 27. Data: 2012-03-31 18:53:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-03-2012 18:05, ojciec pisze:
    > Tak.

    ROTFL
    Po tym upadku na głowę ma się rozumieć?

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 28. Data: 2012-03-31 21:22:35
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-31 11:14, szufla pisze:

    > U nas te role spelniaja drzewa, a tak serio to chyba nie widze tego w
    > polskich warunkach :)
    >
    > sz.

    Istnieje coś takiego jak Milin amerykański. Szybko rosnący krzew.
    Przyrosty parę metrów rocznie, długość pędów do 12 metrów. Odporny
    na mróz, dobrze znosi złe warunki. Może nie wszędzie, ale na pewno
    były by miejsca, gdzie można by tego użyć.

  • 29. Data: 2012-03-31 21:25:53
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-31 13:31, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:jl5gom$mg5$...@u...news.interia.pl...

    > 10 dni po odbiorze prawka pozwalać sobie na takie szaleństwa w mieście,
    > żeby wylecieć na prostej drodze?
    > Naprawdę powinni wprowadzić testy psychologiczne.....

    A ty młody nigdy nie byłeś? Jak sobie przypomnę, jakie głupoty
    robiłem jak byłem młody (około 17 lat) to cieszę się, że żyję
    i nikt nie ucierpiał. Na szczęście z wiekiem coraz mniej tych
    głupot robię. Ci dwaj mieli po prostu pecha. Nie wyszło im.

  • 30. Data: 2012-03-31 21:57:49
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    > ROTFL
    > Po tym upadku na głowę ma się rozumieć?