    From: "m0w" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: A moze o zdjeciach?
    Date: Sat, 27 Feb 2010 10:21:00 +0100

    > Część ludzi zrozumie po czasie, że oprócz ''łał'' na samym początku
    > początku, większość klientów potem omija takie strony z choćby
    > prozaicznego braku możliwości podrzucenia linka znajomym do konkretów (a
    > na tym właśnie polega szukanie fotografa ślubnego). O nawigacji nie
    > wspomnę.
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    > /zamiast telewizora oglądam pralkę - program ten sam, a jeszcze pierze/

    To zjawisko nazywa się "flashofobia" :)
    Wszystko zależy jak jest zrobiona galeria.
    Może byc zrobiona we flashu, dhtmlu albo zwykłym htmlu,
    byle była zrobiona dobrze.

    Niestety flash często jest używany nie do tego do czego został stworzony.
    Ostatnio trafiłem na stronę sklepu zrobionego w całości we flashu i to źle
    (totalna porażka).

    Bez sensu jest negować całą technologię. Lepiej przypadki jej złego
    zastosowania.
    Po prostu we flashu jest tak dużo możliwości, że bardzo łatwo
    przesadzić(animacje, dźwięki, interakcja).
    To że nie da się podać linku do zdjęcia to wada. Także indeksowanie przez
    wyszukiwarki jest utrudnione.