-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: A może by tak zbudować elektryka?
Date: Mon, 23 Jan 2012 08:27:10 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 23
Message-ID: <jfj248$k0p$1@inews.gazeta.pl>
References: <jfgjr7$b09$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: zsd.cbr.tp.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1327303624 20505 217.96.70.74 (23 Jan 2012 07:27:04 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Jan 2012 07:27:04 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: vladpalovnik
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2428490
[ ukryj nagłówki ]>
> Dawno dawno temu, miałem z kolegą taki plan aby stare graty przerabiać na
> auta elektryczne. Wtedy miały to być trabanty. Pomysł był taki sobie,
> szczególnie że wtedy auta były stosunkowo drogie, a olej opałowy tani.
> Teraz stare auto można kupić bardzo tanio, a paliwo jest drogie. żeby nie
> wyważać drzwi: Czy są gotowe zestawy do przeróbki... np seicento, albo uno
> na prąd? Czy może jakaś firma się tym zajmuje? Interesuje mnie zasięg 10km
> i Vmax=50km/h.
>
> ToMasz
Dla odmiany odpowiem poważnie.
Zestawów do przeróbki to raczej nie ma, ale mogę odesłać cię na forum osób
zajmujących się taką tematyką. www.samochodyelektryczne.org Dowiesz się co i
jak i zobaczysz jak innym powychodziły przeróbki.
Parametry jakie podajesz są raczej osiągalne bez większych problemów. Zasięg
zależy od pojemności zastosowanych baterii, a prędkość od mocy silnika.
Istnieją w polsce firmy zajmujące sie konwersją pojazdów na elektryczne.
Podaję znane mi przykłady:
3xE http://3xe-electric-cars.com/index.php
ewentualnie http://www.samochodyelektryczne.pl/ - firma Zbigniewa Kopcia
(pionier konwersji na pojazdy elektryczne w Polsce)
Następne wpisy z tego wątku
- 23.01.12 08:50 Andrzej Lawa
- 23.01.12 08:54 Andrzej Lawa
- 23.01.12 09:05 LEPEK
- 23.01.12 10:44 Przemysław Czaja
- 23.01.12 11:37 Robert_J
- 23.01.12 11:53 J.F.
- 23.01.12 12:17 Jackare
- 23.01.12 13:14 Maciek
- 23.01.12 14:28 Andrzej Lawa
- 23.01.12 14:47 ToMasz
- 23.01.12 16:03 ToMasz
- 23.01.12 17:37 Jackare
- 24.01.12 00:37 to
- 24.01.12 11:42 Vlad The Ripper
- 28.01.12 00:16 Krzysiek Kielczewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=