  • Data: 2012-01-23 08:54:20
    Temat: Re: A może by tak zbudować elektryka?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.01.2012 10:11, ToMasz pisze:

    > nie wyważać drzwi: Czy są gotowe zestawy do przeróbki... np seicento,
    > albo uno na prąd? Czy może jakaś firma się tym zajmuje? Interesuje mnie
    > zasięg 10km i Vmax=50km/h.

    To już zamiast przerabiać, zrób jakąś samoróbkę. Przy takich parametrach
    może się uda uzyskać rejestrację na motorower?

    Swoją szosą samochody elektryczne są faktycznie bardzo tanie w
    eksploatacji i budowie... z jednym "małym" haczykiem - akumulatory.

    To jest najdroższy element i w dodatku stosunkowo szybko się zużywający.
    Obawiam się, że w rezultacie może wyjść nawet drożej, jak jakieś małe
    toczydełko z oszczędnym silnikiem, zwłaszcza tankowanym np. fryturą.

    W sumie pojazdy elektrycznie miałyby bardzo dużo sensu... po
    zelektryfikowaniu dróg ;)