  • Data: 2012-01-22 14:31:34
    Temat: Re: A może by tak zbudować elektryka?
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Sty, 12:09, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

    > Ni o z wątku smochodo- elektrycznego robicie dyskusje o Waszych
    > potrzebach. Co za problem zamontować więcej akumulatorów?
    > Moja żona potrzebuje pojechać z dzieckiem do żłobka, z drugim do szkoły,
    > na zakupy i wrócić. ja w pracy naładuje akumulatory prawie gratis.
    > Seniorzy potrzebują dojechać do lekarza, do wnuków, na zakupy... To
    > wszystko da się "oblecieć" elektrykiem.

    Emeryci w pracy nie naladuja raczej ;)
    Przy bardzo niskich przebiegach rocznych koszt paliwa zaczyna byc
    pomijalny, istotne staja sie wszystkie dodatkowe koszty typu OC,
    przeglady, parking/garaz, wymiana aku w takim samochodzie (pewnie 4
    lata to max na komplet), naprawy (malo uzywany pojazd bardziej sie
    psuje ;) ), jesli ktos chce jezdzic tylko do lekarza, czy raz na
    tydzien/dwa wieksze zakupy z supermarketu przywiezc, to taksowka
    wyjdzie mu taniej ;)

    WS