  • Data: 2015-10-15 19:38:02
    Temat: Re: A moze by tak pozew zbiorowy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 15 Oct 2015 18:13:36 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):
    > Powitanko,
    >
    > To najpierw przeczytaj, a potem pisz. Ja o zadnej obronie nie pisze
    > (terminy minely), tylko o pozwie zbiorowym. Chce sie domagac
    > zaprzestania uzywania Ultralyte 20-20, ktore z oczywistych wzgledow nie
    > powinny byc dopuszczone do pomiarow, oraz do wyplaty odszkodowan
    > ukaranym na podstawie tych miernikow. Mozna wytoczyc taki pozew bankowi,
    > ktory cos tam niefajnego w swoim regulaminie zawarl, to nie widze
    > powodow, by nie oskarzyc Policji o uzywanie miernikow odleglosci nie
    > wiadomo od czego w roli miernikow predkosci.

    Bank podlega pod ochrone konsumentow, a Policja nie.

    > Zbierze sie 10 chetnych, to
    > podzialam dalej, nie zbierze sie to kazdemu, kto sie bedzie zalil na
    > mandat, odpowiem, ze nie zrobil nic, by to oszustwo ukrocic.

    No i co chcesz dalej zrobic ? Pozew i sprawe cywilna zalozyc ?
    O co i na jakiej podstawie ?

    Zebys choc byl tak raz nierzetelnie zmierzony ...

    > A ze na sprawiedliwosc, tj. wyrok skazujacy nie ma co liczyc, to juz
    > zupelnie inna sprawa. Ja nie z tych, co sobie pogadaja i nic nie zrobia,
    > a potem sa zdziwieni skutkami swoich zaniechan.

    Ja sie tam moge dolaczyc, tylko nawet sprawy nie bedzie - bo cywilna
    sad umorzy z braku podstaw.

    Chociaz ... jesli sie moge domagac aby sasiad np nie smrodzil, czy
    wiekszej ilosci pszczol nie hodowal, bo moga ugryzc, to moze i moge
    sie domagac, aby policja Iskry nie uzywala, bo moga i mnie zmierzyc
    :-)

    O, jedna podstawe widze - trzeba pozwac policje o zwrot kosztow
    zamontowania systemu monitorujacego, ktora to koniecznosc jest
    spowodowana uzywaniem nierzetelnego sprzetu pomiarowego.

    A sad to i tak uwali, skoro sprzet ma atest.

    J.