  • Data: 2015-10-16 18:34:24
    Temat: Re: A moze by tak pozew zbiorowy?
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak""

    > W skrócie: mieszasz różne "systemy walutowe" (obronę w procesie
    > wykroczeniowym próbujesz zastąpić jakimś wyimaginowanym pozwem cywilnym)
    > i wychodzą ci bzdury.

    To najpierw przeczytaj, a potem pisz. Ja o zadnej obronie nie pisze
    (terminy minely), tylko o pozwie zbiorowym. Chce sie domagac
    zaprzestania uzywania Ultralyte 20-20, ktore z oczywistych wzgledow nie
    powinny byc dopuszczone do pomiarow, oraz do wyplaty odszkodowan
    ukaranym na podstawie tych miernikow. Mozna wytoczyc taki pozew bankowi,
    ktory cos tam niefajnego w swoim regulaminie zawarl, to nie widze
    powodow, by nie oskarzyc Policji o uzywanie miernikow odleglosci nie
    wiadomo od czego w roli miernikow predkosci. Zbierze sie 10 chetnych, to
    podzialam dalej, nie zbierze sie to kazdemu, kto sie bedzie zalil na
    mandat, odpowiem, ze nie zrobil nic, by to oszustwo ukrocic.
    ---
    Ale mnie terminy jeszcze nie minęły :-)

    A ze na sprawiedliwosc, tj. wyrok skazujacy nie ma co liczyc, to juz
    zupelnie inna sprawa. Ja nie z tych, co sobie pogadaja i nic nie zrobia,
    a potem sa zdziwieni skutkami swoich zaniechan.
    ---
    Zaniechanie to jak masz obowiązek.